Hvor langt vi på vei?

5+4 :)

4+2 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

5+4, er 1 april i følge eggløsning men tidligere ifølge menstermin. Derfor er jeg også både her og på Mars. Forholder meg til 1. April, for sist ble jeg satt tilbake to uker og det var veldig demotiverende...

6+2 forløpig... :P ( bruker termin 28.mars, men tror den blir flyttet nærmere april på tidlig ul)

6+2! Men har på følelsen jeg blir flyttet til april på ul:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

4+1

5+4, er 1 april i følge eggløsning men tidligere ifølge menstermin. Derfor er jeg også både her og på Mars. Forholder meg til 1. April, for sist ble jeg satt tilbake to uker og det var veldig demotiverende...

Oi, 2 uker? Det måtte vært 2 lange uker.
;)

Oi, 2 uker? Det måtte vært 2 lange uker.
;)
Ja, når jeg trodde jeg var 12 uker og endelig klar til å fortelle det til hele verden, så får jeg beskjed på UL at jeg bare var 10! Skikkelig lange to uker det ja ;-) Hadde ikke peiling på eggløsning og sånt da, bare sluttet på p-piller. Men nå har jeg satt meg litt inn i dette, og funnet ut at jeg har minst 34 dagers syklus, så det forklarer nok noe av det. Menstermin nå er 24. Mars, mens om jeg regner utifra eggløsning er den 1. April :-)

Tror jeg er 3+4 hvis jeg er så heldig å være gravid. Dere som er i uke 3, er derr sikre? Hvis ikke, når tester dere? Jeg er så spent, håper og er utålmodig :) hehe

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp