Ja skal bli utrolig deilig å bli ferdig med den og bare fokusere på babytiden som kommer oss i møte Veldig spent på fagprøven, har tatt et fagbrev allerede så vet jo litt hva det går i, men nå er det jo noe nytt og er alltid nervøs før eksamener og fagprøve, så prøver egentlig bare å slappe av og ta det som det kommer. Er god hjelp i de andre som har tatt den før. Så jeg får se over deres papirer og finne ut hvordan jeg vil skrive og gjøre det utifra det på min egen måte da
Hehe, tenkte at det det kunne tolkes litt feil med 5 uker og 5 dager til da jeg fødte sist. Var med tanke på hvor langt jeg var på vei. Fødte uke 39+1
Så kjekt at din mor har tilbydt seg å hjelpe til med bursdagsfeiring. Er så utrolig deilig når folk tilbyr seg å hjelpe, uten at man trenger å spørre eller be om det Selv liker jeg dårlig å spørre om hjelp, men er veldig fint når noen tilbyr.
Husker hvor nervøs jeg selv var før min fp etter på lo jeg av meg selv. Glemte alt av nervøsiteten så fort jeg var i gang.
Aha.. hehe ja det tenkte jeg jo ikke på «dååån» blir spennende å se hvor lenge du går denne gangen da
Er heller ikke noe glad i å be om hjelp, vil ikke være til bry..hun vet det.. er nok derfor hun tilbyr..