Hvor langt påvei er du idag?

33+3

- 7 uker til termin
- 5 uker og 5 dager til da jeg fødte sist
- 4 uker til permisjon
- Litt over 3 uker til fagprøve

Kjenner at jeg merker at ting begynner å nærme seg xsmile3

33+3

- 7 uker til termin
- 5 uker og 5 dager til da jeg fødte sist
- 4 uker til permisjon
- Litt over 3 uker til fagprøve

Kjenner at jeg merker at ting begynner å nærme seg xsmile3

Wiiii ikke lenge igjen :-) så fantastisk å bli ferdig med fagprøven før permisjonen, er du spent på den? Eller har du observert FP hos andre? Vi har også bursdagsfeiring tett på, det positive er at mamma allerede har tilbydd seg å komme å hjelpe med barneselskap.. får du hjelp hvis dere skal feire?

Wiiii ikke lenge igjen :) så fantastisk å bli ferdig med fagprøven før permisjonen, er du spent på den? Eller har du observert FP hos andre? Vi har også bursdagsfeiring tett på, det positive er at mamma allerede har tilbydd seg å komme å hjelpe med barneselskap.. får du hjelp hvis dere skal feire?

Ja skal bli utrolig deilig å bli ferdig med den og bare fokusere på babytiden som kommer oss i møte :happy: Veldig spent på fagprøven, har tatt et fagbrev allerede så vet jo litt hva det går i, men nå er det jo noe nytt og er alltid nervøs før eksamener og fagprøve, så prøver egentlig bare å slappe av og ta det som det kommer. Er god hjelp i de andre som har tatt den før. Så jeg får se over deres papirer og finne ut hvordan jeg vil skrive og gjøre det utifra det på min egen måte da :happy:

Hehe, tenkte at det det kunne tolkes litt feil med 5 uker og 5 dager til da jeg fødte sist. Var med tanke på hvor langt jeg var på vei. Fødte uke 39+1

Så kjekt at din mor har tilbydt seg å hjelpe til med bursdagsfeiring. Er så utrolig deilig når folk tilbyr seg å hjelpe, uten at man trenger å spørre eller be om det :love017 Selv liker jeg dårlig å spørre om hjelp, men er veldig fint når noen tilbyr.

Back
Topp