Hvor langt på vei?

6+4:)

Jeg er 5+5. De andre gangene jeg har vært gravid har jeg funnet det ut først rundt 7-8 uker så denne gangen føles det som at det kommer til å bli er laaangt svangerskap! Men kanskje jeg er heldig og finner ut at jeg er lenger på vei enn først antatt. Var på tidlig UL med min første og da var jeg kommet lenger enn jeg trodde!

Akkurat 7 uker idag, eller tror det ihvertfall. Skal til legen på tirsdag, så får håpe jeg vet noe mer etter det

jeg er 7+1 i dag, og jeg føler en dag er 1 uke. tiden står stille!! hehe, gleder meg så til å fortelle alle om denne gode nyheten<3 nå vet en god mennesker om den allerede, da jeg ikke klarer å holde på en hemmelighet.. hehe

jeg er 7+1 i dag, og jeg føler en dag er 1 uke. tiden står stille!! hehe, gleder meg så til å fortelle alle om denne gode nyheten<3 nå vet en god mennesker om den allerede, da jeg ikke klarer å holde på en hemmelighet.. hehe
Hehe fort gjort :-P
Har fortalt det til sjefen min og ei venninne selv :-P ikke så lett. Å holde tett. Sjefen min fordi jeg måtte til legen i arbeidstiden da.

Jeg er kun 4+2..! Baahh dette går sakte..

4+6. Håper tiden går fort når man har ei spinnvill frøken å passe på oppi alt :-D

Back
Topp