Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt hcg? Tenker legen hadde henvist deg til blodprøve med dette grunnlaget.Ble usikker ass. Er liksom 5+3, men testen sier fortsatt 2-3.
Nei, men har time tidlig neste uke så tenkte å ta hcg da De hadde ikke noe ledig før, og vil ikke gi time på dagen med mindre det er helt akutt.Tatt hcg? Tenker legen hadde henvist deg til blodprøve med dette grunnlaget.
Ja stemmer. Ser flere har problemer med å få den 3+ til tross høy hcg. Vet ikke helt hvorfor det skjer med noen og noen ikke, satser på den ikke plukker opp nivået slik den skal!Nei, men har time tidlig neste uke så tenkte å ta hcg da De hadde ikke noe ledig før, og vil ikke gi time på dagen med mindre det er helt akutt.
Kanskje jeg er en sånn som er treig med å produsere hcg...Ja stemmer. Ser flere har problemer med å få den 3+ til tross høy hcg. Vet ikke helt hvorfor det skjer med noen og noen ikke, satser på den ikke plukker opp nivået slik den skal!
Ja, jeg håper bare dagene FLYR avsted. Først frem til legetime, så til jordmortime og så til tidlig UL om tre uker
Da får jeg et relativt sikkert svar?