For en milepæl Føles så stort og godt å gå inn i nye uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en milepæl Føles så stort og godt å gå inn i nye uker
Ja virkelig!For en milepæl Føles så stort og godt å gå inn i nye uker
Gratulerer!! UL i dag? Vil bare si det til deg en gang til, at om du ikke ser noe bankende hjertet i dag så er det helt normalt når det er så tidlig! Jeg så ingenting 6+4 sist liksom Vil ikke ødelegge gleden din, men er bedre å gå inn med tanken at man mest sannsynlig ikke kan se bankende hjerte så tidlig, og heller bli overrasket om du kan det så tidlig! Uansett så er det veldig spennende!6+0!
Tusen takk og takk for at du sier det har helt løs mage nå så spent jeg er2 timer til skal prøøve å ikke bli stresset om vi ikke får se hjerte banke, men kjenner jeg meg selv rett må jeg nok bestille ny ul til neste uke hvis ikke blir litt sånn etter å ha opplevd MAGratulerer!! UL i dag? Vil bare si det til deg en gang til, at om du ikke ser noe bankende hjertet i dag så er det helt normalt når det er så tidlig! Jeg så ingenting 6+4 sist liksom Vil ikke ødelegge gleden din, men er bedre å gå inn med tanken at man mest sannsynlig ikke kan se bankende hjerte så tidlig, og heller bli overrasket om du kan det så tidlig! Uansett så er det veldig spennende!
Hahaha Ja skjønner det! Jeg bestilte også ny UL når jeg fikk beskjed om det, tror jeg venta til 7+3 da, selv om det var unødvendig å vente så lenge da, var noen laaange dager Men i tilfelle du ikke ser bankende hjerte, så får du uansett se en liten bønneTusen takk og takk for at du sier det har helt løs mage nå så spent jeg er2 timer til skal prøøve å ikke bli stresset om vi ikke får se hjerte banke, men kjenner jeg meg selv rett må jeg nok bestille ny ul til neste uke hvis ikke blir litt sånn etter å ha opplevd MA
Helt sant!Hahaha Ja skjønner det! Jeg bestilte også ny UL når jeg fikk beskjed om det, tror jeg venta til 7+3 da, selv om det var unødvendig å vente så lenge da, var noen laaange dager Men i tilfelle du ikke ser bankende hjerte, så får du uansett se en liten bønne