Hvor langt på vei er du NÅ! :)

5+1 :)

Hvilke terminer får du da? Hvis du er 4+4 i dag, så skal terminen være 10. september?

Ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 8.9, men de andre jeg har prøvd sier 10.9. Er litt usikker på når jeg hadde mens sist, for jeg har glemt å føre opp, men har en stabil 25 dagers syklus, og antatt første blødningsdag i siste mens skal da ha vært 1.12.

aner ikke! mellom 3-6 uker , får vite det neste uke ;)

5+1 :) ifølge bv kalender (termin 7 sept )

Jeg blir så usikker, for terminkalkulatoren på BV og BV appen gir meg forskjellige datoer..begge viser forsåvidt at jeg er 4+4 da ..

Jeg blir også litt forvirret av disse terminkalkulatorene. På terminkalkulatoren på BV sine nettisier får jeg 12. september. Mens på mammanett så får jeg 11. september selv om begge to sier at jeg er 4+3 i dag. Kan hende de bruker forskjellige utregningsmetoder?

Uansett. Frem til OUL så stoler jeg på min egen utregning og da er jeg 4+3 i dag :D

Husker fra forrige graviditet at det noen steder ble brukt 40 uker til termin, og 40+2 og 40+3 andre steder. Det er vel 40+2 som er vanlig å bruke i Norge? Men det kan kanskje forklare hvorfor noen nettsider/apper regner forskjellig.

Kanskje det ja :happy119

Må innrømme at jeg virkelig teller dager for tiden. Heldigvis mye og gjøre på jobb og dagene blir relativt korte ettersom jeg legger meg så himmela tidlig.. hehe.. eneste positive ved å være så ekstremt trøtt laughing7

6+1 ca.. 4 uker siden EL, også plusser jeg på 14 dg( hadde mens 4 uker før EL og ikke 14dg)

Back
Topp