Hvor langt på vei er du NÅ! :)

Fikk i dag vite at bestevenninnen min er gravid:) for en lykke, nå kan vi gå gjennom dette sammen:)

Gud så koslig da!
Det var min og min bestevenninne sin plan også for mange år siden- men hun har nettopp født sin nummer to. Jeg er 7+1 i dag

Ja ikke sant, dette var ikke planlagt. Min var planlagt men ikke hennes, men klager ikke:) dette blir kjempe gøy:) det er hvertfall ikke mer en et år i forskjell på deres barn etter hvert da, er ikke så galt det heller;)

7 uker i dag iflg menstermin. Tror jeg er litt lenger, men må vel bare vente til UL med å finne ut av det, hehe :)

Ja ikke sant, dette var ikke planlagt. Min var planlagt men ikke hennes, men klager ikke:) dette blir kjempe gøy:) det er hvertfall ikke mer en et år i forskjell på deres barn etter hvert da, er ikke så galt det heller;)

Samme som min var absolutt ikke planlagt- langt der i fra men :-)
Ja det blir fantastisk å fortelle det til henne- jeg bor i utlandet akkurat nå og vil fortelle det når jeg reiser hjem på besøk. Var like før ej måtte si noe da ej gratulerte med prinsen. men måå vente og se trynet henna :happy093

Samme som min var absolutt ikke planlagt- langt der i fra men :-)
Ja det blir fantastisk å fortelle det til henne- jeg bor i utlandet akkurat nå og vil fortelle det når jeg reiser hjem på besøk. Var like før ej måtte si noe da ej gratulerte med prinsen. men måå vente og se trynet henna :happy093

Så gøy da:) da har du bare å se frem til du reiser hjem...masse lykke til og god tur hjem når den tiden kommer:)

9+1 :)

Back
Topp