39+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
35+2
Jeg har egentlig termin i midten av oktober, men pga at jeg har fått påvist brystkreft ligger jeg nå inne på sykehuset og blir igangsatt fødsel, siden jeg ikke kan få cellegift/stråling mens babyen er i magen.
Oi, for en uvirkelig situasjon å være i! Babyen din har ihvertfall fått mye uvurderlig rugetid i magen
35+2
Jeg har egentlig termin i midten av oktober, men pga at jeg har fått påvist brystkreft ligger jeg nå inne på sykehuset og blir igangsatt fødsel, siden jeg ikke kan få cellegift/stråling mens babyen er i magen.
Uff, så trasig! Jeg sender alle mulige varme tanker til deg, og håper både fødsel, barseltid og videre behandling går braEn helt grusom situasjon å være i, jeg har vært temmelig fortvilet den siste måneden etter at kreftsvulsten ble oppdaget, jeg ble operert og fikk hele brystet og alle lymfekjertlene fjernet for to uker siden, nå er det babyen sin tur å komme ut før videre behandling kan gjennomføres.
35+2