Hvor langt på vei er du i dag?

35+2
Jeg har egentlig termin i midten av oktober, men pga at jeg har fått påvist brystkreft ligger jeg nå inne på sykehuset og blir igangsatt fødsel, siden jeg ikke kan få cellegift/stråling mens babyen er i magen.
 
35+2
Jeg har egentlig termin i midten av oktober, men pga at jeg har fått påvist brystkreft ligger jeg nå inne på sykehuset og blir igangsatt fødsel, siden jeg ikke kan få cellegift/stråling mens babyen er i magen.

Oi, for en uvirkelig situasjon å være i! Babyen din har ihvertfall fått mye uvurderlig rugetid i magen :Heartred
 
Oi, for en uvirkelig situasjon å være i! Babyen din har ihvertfall fått mye uvurderlig rugetid i magen :Heartred

En helt grusom situasjon å være i, jeg har vært temmelig fortvilet den siste måneden etter at kreftsvulsten ble oppdaget, jeg ble operert og fikk hele brystet og alle lymfekjertlene fjernet for to uker siden, nå er det babyen sin tur å komme ut før videre behandling kan gjennomføres.
 
35+2
Jeg har egentlig termin i midten av oktober, men pga at jeg har fått påvist brystkreft ligger jeg nå inne på sykehuset og blir igangsatt fødsel, siden jeg ikke kan få cellegift/stråling mens babyen er i magen.

Nei, nå fikk jeg helt vondt inni meg. Ønsker deg lykke til med fødsel, behandling, og masse god bedring. Sender deg masse varme tanker :Heartred Håper du klarer å nyte tiden noe etter lille er kommet :Heartred
 
En helt grusom situasjon å være i, jeg har vært temmelig fortvilet den siste måneden etter at kreftsvulsten ble oppdaget, jeg ble operert og fikk hele brystet og alle lymfekjertlene fjernet for to uker siden, nå er det babyen sin tur å komme ut før videre behandling kan gjennomføres.
Uff, så trasig! Jeg sender alle mulige varme tanker til deg, og håper både fødsel, barseltid og videre behandling går bra:Heartred:Heartred
 
35+2
Jeg har egentlig termin i midten av oktober, men pga at jeg har fått påvist brystkreft ligger jeg nå inne på sykehuset og blir igangsatt fødsel, siden jeg ikke kan få cellegift/stråling mens babyen er i magen.

Nei å nei, får helt vondt av deg :( masse lykke til med behandling :Heartred håper det går bra med lille og at du får nyte så mye av barseltiden som mulig til tross for videre behandling!!! Masse varme tanker og klemmer til deg :Heartred:love7
 
Back
Topp