Hvor langt på vei er du i dag?

Hahaha samme innstilling som de fleste her. Gravid med nr 2, uke 6 - 5+4. Går altså så himla sakte. Sjekker gravidappen flere ganger om dagen (som om dagene det liksom skulle bevege seg fortere haha, snakk om å lure seg selv). Vil bare nå 12 uker og senke skuldrene.
 
5+1.
i dag skal visst hjertet begynne å slå, ifølge appen:)
 
5+3
 
4+2 hvis jeg har skjønt rett. Legen min sier 4+3.. Første dag i siste mens 5/11, noen som vil hjelpe meg å forstå? :p
 
4+2 hvis jeg har skjønt rett. Legen min sier 4+3.. Første dag i siste mens 5/11, noen som vil hjelpe meg å forstå? :p
Enig med deg i 4+2, det er 4 uker og 2 dager siden siste mens startet. Men jeg er jo ikke helsepersonell dessverre, og selv om jeg har grei logisk sans, så føler jeg ikke at det alltid er det logiske som blir fulgt. :p
 
Enig med deg i 4+2, det er 4 uker og 2 dager siden siste mens startet. Men jeg er jo ikke helsepersonell dessverre, og selv om jeg har grei logisk sans, så føler jeg ikke at det alltid er det logiske som blir fulgt. :p
Takk! Haha, jeg er sykepleier og helt enig med deg, så da sier vi det sånn ;) Alltid greit å ha en på laget!
 
3+5 :)
 
Back
Topp