Hvor langt/lenge har du trillet i dag?

3 timer og vel så det. Opp bakker og styr. Fornøyd med det :)
 
Så flinke dere er til å trille, til tross for mye vær :D
 
Her er lille avhengig av trilling for å sove på dagtid så da blir det mange turer :)
 
Nesten 5 km idag, var veldig kaldt ute så ble ikke lengre :)
 
Har ikke trillet idag :bored:
 
Bare en tur til butikken og tilbake, kom nettopp inn :)
 
Ikke vi heller. Har gnagsår så jeg nesten ikke klarer å gå. Samboer er ute å triller nå, da :)
Huff det er vondt! :( har du gnagsårplaster ? Her har ikke samboer trillet alene enda.. :hilarious:
 
Huff det er vondt! :( har du gnagsårplaster ? Her har ikke samboer trillet alene enda.. :hilarious:

Ja, det hjelper litt men ikke i nærheten av nok :( Jeg prøvde meg i går men måtte snu, så det må nok gro først. Har kjøpt nye sko, da, de som ga meg gnagsår var helt j..
 
4,4 km [emoji4] min andre trilletur hittil. Denne gang uten samboer, men med en venninne. Kjenner det godt i stingene, så i morgen blir det avslapning [emoji4]
 
Ja, det hjelper litt men ikke i nærheten av nok :( Jeg prøvde meg i går men måtte snu, så det må nok gro først. Har kjøpt nye sko, da, de som ga meg gnagsår var helt j..
Æsj! Og så typisk når der er noe som hjelper på søvnen til lille også! Håper det går raskt over :happy:
 
Ble ca 1 time på dårlig snøføre men i strålende sol:happy:
 
Har ikke rukket å trille i dag men mannen har trillet en time :)
 
En liten tur på en time. Men måtte nesten bære vogna opp de siste bakkene (vi bor høyt oppe) på grunn av dårlig brøyting og halvtinet snø. Så... Gjennomsvett og glad for å være hjemme :p Nydelig vær, da! :)
 
Back
Topp