Hvor langt/lenge har du trillet i dag?

Trillet en times tid, kusinen min var med :happy:
 
Halvannen time ca i mye bakker (igår)
 
-18 grader i dag, så vi blir sittende hjemme.
 
Trillet to timer på kjøpesenter. (Idag trøstet jeg med og shoppet til meg selv, og lille da men. Kjøpte frokost ute, og!)
Trillet en liten halvtime, 3 kvarter når vi kom hjem da. Fornøyd med det.
 
Trillet to timer på kjøpesenter. (Idag trøstet jeg med og shoppet til meg selv, og lille da men. Kjøpte frokost ute, og!)
Trillet en liten halvtime, 3 kvarter når vi kom hjem da. Fornøyd med det.
Hørtes koselig ut da:happy:
 
Idag har vi bare vært en tur på butikken og handlet litt småting, så en tur på til sammen 3km da vi trillet litt ekstra på veien hjem :)
 
Gikk en tur isted, fra 17.30 -18.45:) Kaldt men friskt :D
 
Ble en 20 minutt i 8 minus grader. Ush så kaldt.
 
Vi tok en tur til senteret for å shoppe litt, egentlig meg da, skulle ha nye joggesko. Samboer blir flau over de jeg går med, for de er så slitte:p så vi har kun trillet der, da været utviklet seg til snøstorm. Var nesten 10minus og jeg hører vinden ule, så lurer virkelig på hvor mange effektive grader det er :confused:
 
Vi tok en tur til senteret for å shoppe litt, egentlig meg da, skulle ha nye joggesko. Samboer blir flau over de jeg går med, for de er så slitte:p så vi har kun trillet der, da været utviklet seg til snøstorm. Var nesten 10minus og jeg hører vinden ule, så lurer virkelig på hvor mange effektive grader det er :confused:
Fant du sko da ? :happy:
Brrrr så kaldt!
 
Kan ikke trille idag. Selv om det er sol så er det 11 minus ute. Innedag :Heartred
 
Blir ikke trilling idag heller, da vi har 8minus og sterk vind:(
 
Back
Topp