Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj hun har blitt flink min sier ikle noe enda heller men håper det skjer snart8mnd i dag
Āler seg frem i kjempefart
Rundt i ring og bakover
Kommer seg lett over kanter og dørstokker.
Står en stund i krabbestilling. Vugger. Men ikke krøpet foreløpig
Sitter, men klare ikke sette seg opp helt alene. Men får hun tak i hender setter hun seg opp
Drar seg helt opp i stående og
Kan stå en stund og holde seg i tvbenken. Men klarer ikke reise seg opp helt alene
Hun sir mamma og namnam.
Blitt flink og stor jente
Min åler fort fremover eller ruller dit han vil. Han åler seg over kanter og har kommet seg i sittestilling ved å klatre over kant. Han løfter ikke rumpen så ikke sittet seg opp eller krabbet. Masse nye lyder hele tiden
Godt at det er flere som tar det med ro8 mnd, men tar livet med ro. Går bare rundt 180 grader, og ørlitegrann bakover. Babler mye og sier noe som minner om pappa, men ikke bevist til pappa. Kjempesterk i føttene når han står og vi holder. Sitter stødig og godt.
Ake på rumpen er en uting..Mi er 9 mnd, og tar livet med knusende ro. Hun åler seg fremover på magen, og har nylig begynt å ake seg på rompa. Har vært mye i krabbestilling, men kommer seg ikke framover, og nå som hun har lært å sette seg opp vil hun bare sitte. Nå i det siste har hun blitt mer nysgjerrig, vil pirke på stikkontaktene, åpne dører som står på gløtt og velter lekekassa stadig vekk. Hun vinker og klapper, spiser litt selv og babler mye, men ingen bevisste ord enda. Men hun gjentar ofte tonefallet vårt, og sier "hm?" hver gang vi spør henne om noe
Jeg vet da vel det, men hva skal vi gjøre med det..? Vi har ikke akkurat lært henne det med vilje, det er noe hun har kommet på selv, og hvor mye vi enn legger henne på magen så havner hun på rumpa.Ake på rumpen er en uting..
Eneste man kan gjøre er vell å være oppmerksom på det og prøve å legge på magenJeg vet da vel det, men hva skal vi gjøre med det..? Vi har ikke akkurat lært henne det med vilje, det er noe hun har kommet på selv, og hvor mye vi enn legger henne på magen så havner hun på rumpa.
De fleste unger jeg kjenner har hatt en periode der de aker på rumpa, men de har da lært seg både å krabbe og gå likevel.
Jo, men vi kan ikke gå hele dagen og snu henne. Det tar et halvt sekund før hun snur seg igjen. Så hun får bare ake i vei, jeg er trygg på at hun finner ut av det etter hvert.Eneste man kan gjøre er vell å være oppmerksom på det og prøve å legge på magen