Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan jeg føre på kommode til babyklærne hadde en del babyklær nå så måtte på ikea for å kjøpe ny kommode i dag for å få plass til altJeg har egentlig ikke kjøpt så veldig mye enda. Har kjøpt litt klær i de minste størrelsene og har fått en god del arveklær av noen jeg kjenner
Til nå har jeg kjøpt inn:
Stellebord
Bilstol + isofixbase (fått gratis)
Sprinkelseng (fått gratis)
2 dyner en til vogn og en til seng
2 dynetrekk til vogn og seng
1 helseteppe
6 kosekluter/gulpegluter
En del klær (bodyer, pysjamaser, sparkebukser osv.) i str. 50-74, mye av det er arvet.
Ikke så veldig mye ting enda, men det kommer seg ihvertfall samboeren min vil handle alt på en gang, men for meg blir det uaktuelt for da blir det vanvittig mye penger som skal ut på en gang.. jeg kommer til å kjøpe litt og litt for at det ikke skal bli så mange tusen jeg må ut med på en gang, og kommer da til å kjøpe mye når han ikke er med for da slipper jeg mas
Hvor langt har dere kommet med innkjøpene til den lille? Har dere mannen med når dere skal handle inn, eller gjør dere det uten han?
Du er så heldig som bor i nærheten av IKEA !!Da kan jeg føre på kommode til babyklærne hadde en del babyklær nå så måtte på ikea for å kjøpe ny kommode i dag for å få plass til alt
Du er så heldig som bor i nærheten av IKEA !!
Vi må kjøre 4 t..Ja! Jeg må kjøre 3 timer
Æsj !!Ja! Jeg må kjøre 3 timer
Du er så heldig som bor i nærheten av IKEA !!
Ja! Jeg må kjøre 3 timer
Så langt for å komme til ikea? :-O vi trenger bare å kjøre i 15-20min så er vi på ikea veldig greit å ha i nærhetenVi må kjøre 4 t..
Så langt for å komme til ikea? :-O vi trenger bare å kjøre i 15-20min så er vi på ikea veldig greit å ha i nærheten
Skjønner detSånn er det når man bor på landet.
Vi bor på nordvestlandet... er jo snakk om en ikea butikk i ålesund, men.. klarer meg fint med 3 andre møbelbutikker jeg da.. er faktisk ikke alt som er såå mye billigere på ikea.. spørs litt hva man er ute etterSå langt for å komme til ikea? :-O vi trenger bare å kjøre i 15-20min så er vi på ikea veldig greit å ha i nærheten
I know !! Har heldigvis ikke så Langt jeg da ! Må kjøre til Oslo ! Men blir snart nabo med IKEA når det kommer der vi flytterSå langt for å komme til ikea? :-O vi trenger bare å kjøre i 15-20min så er vi på ikea veldig greit å ha i nærheten
Det er jo veldig greit da jeg syns ihvertfall det er veldig greit å ha ikea i nærhetensI know !! Har heldigvis ikke så Langt jeg da ! Må kjøre til Oslo ! Men blir snart nabo med IKEA når det kommer der vi flytter