Hvor langt har dere kommet med innkjøpene av utstyr?

Har ikke kjøpt noen ting enda! Venter nok til over jul :)

Vi har til nå

* Babyjogger city elite med bag og alt utstyr (vognen etter storebror men baggen ny)
* maxicosi pebble med base
* seng etter storebror
* bæresele etter storebror
* leker og klær og vognteppe etter storebror
* brystpumpe (fått)
* moseskurv (kjøpt rimelig, pent brukt)
* babybjørn vippestol
* bilstolpose
* stellebord (rimelig fra ikea)
* babygym
* Reiseseng etter storebror
* bbhugmee (gravidpute og ammepute)
* babynest
* tripp trapp med newbornseat (på tilbud og setet kjøpt pent brukt)

Nå er en del av utstyret gaver til jul/bursdagene våre :) og har en del etter storebror!:) Vi har også vert veldig obs på tilbud! Så har fått masse til en rimligere pris nå før jul:-D

Vi mangler ting som babycall, gulpekluter ol, litt nye sengklær, tepper/helseteppe, speil til bilen, dyner, noen flasker og smokker :) og selvfølgelig litt nye babyklær!♡

Jeg har egentlig ikke kjøpt så veldig mye enda. Har kjøpt litt klær i de minste størrelsene og har fått en god del arveklær av noen jeg kjenner :-)

Til nå har jeg kjøpt inn:
Stellebord
Bilstol + isofixbase (fått gratis)
Sprinkelseng (fått gratis)
2 dyner en til vogn og en til seng
2 dynetrekk til vogn og seng
1 helseteppe
6 kosekluter/gulpegluter
En del klær (bodyer, pysjamaser, sparkebukser osv.) i str. 50-74, mye av det er arvet.

Ikke så veldig mye ting enda, men det kommer seg ihvertfall :-) samboeren min vil handle alt på en gang, men for meg blir det uaktuelt for da blir det vanvittig mye penger som skal ut på en gang.. jeg kommer til å kjøpe litt og litt for at det ikke skal bli så mange tusen jeg må ut med på en gang, og kommer da til å kjøpe mye når han ikke er med for da slipper jeg mas :-)

Hvor langt har dere kommet med innkjøpene til den lille? Har dere mannen med når dere skal handle inn, eller gjør dere det uten han?
Da kan jeg føre på kommode til babyklærne :-) hadde en del babyklær nå så måtte på ikea for å kjøpe ny kommode i dag for å få plass til alt :-)

Vi har det meste fra før, men trenger ny madrass og bilstol. Har ikke kjøpt det ennå. Og så vil jeg kjøpe babyklær snart. :P

Må ha nye smokker og EasyTran, men det kjøper jeg nærmere termin. :)

Så langt for å komme til ikea? :-O vi trenger bare å kjøre i 15-20min så er vi på ikea :-) veldig greit å ha i nærheten :-)
Vi bor på nordvestlandet... er jo snakk om en ikea butikk i ålesund, men.. klarer meg fint med 3 andre møbelbutikker jeg da.. er faktisk ikke alt som er såå mye billigere på ikea.. spørs litt hva man er ute etter :-)

Så langt for å komme til ikea? :-O vi trenger bare å kjøre i 15-20min så er vi på ikea :-) veldig greit å ha i nærheten :-)
I know !! Har heldigvis ikke så Langt jeg da ! Må kjøre til Oslo ! Men blir snart nabo med IKEA når det kommer der vi flytter :)

Vi har
- vogn (kjøpt brukt)
-klær str 52-80 (arvet nesten alt)
-reiseseng for å ha på hytta (ny)
-vippestol (mamma kjøpte til nevøen min kommer på besøk til henne i jula så får vi den etterpå)

Ellers tenker vi å kjøpe på januarsalg :-)

Vi har fått en del brukt av slektninger som er ferdige med barn :) seng, vippestol, dyner, vognposer, brystpumpe, bhg-vogn, saueskinn, klær og bæresele.. har ikke fått noe av det i hus ennå, må vel ta oss en tur etter jul å samle inn alt :) skal bestille vogn i januar:) så har jeg veldig lyst på tripp trapp stolen med newborn seat.. noen som har dette?

Har kjøpt:

- Barnevogn med tilbehør (vognpose, regntrekk, myggnett, stelleveske)

- Seng og madrass, dyne

- Stellebord

- Bilstol

- Vaskekluter

- Badebalje

- Sinksalve

- Ammepute

- Vippestol

- Reiseseng

- Noen få klær som 1 body, 2 strømpebukser, 1 kjole, 2 kosedresser.

Vi har ikke kjøpt noe! Føler liksom at det er litt tidlig enda.. Også har vi ikke så mye lagerplass, føler meg litt "mumzilla" hvis jeg skal ha ting stående i stua før magen synes :p

Vi har fått kjøpt masse allerede siden vi venter tvillinger. Greit å bli ferdig med det viktigste før man blir for stor. :-)

Vi har ordnet:
- tvillingvogn + bager, myggnett og regntrekk (kjøpt brukt)
- bilseter (kjøpt på salg)
- TrippTrappstoler (kjøpt på salg)
- 1 Newborn-sett til tripptrapp (kjøpt brukt) Skal låne det andre.
- arvet masse klær str 50-92
- tvillingklespakke med div str 50-62 (kjøpt brukt)
- 1 sprinkelseng m/madrass, laken og sengetøy (kjøpt brukt av venninne)

Har fra førstemann:
- stellebord
- lekegrind
- diverse klær
- 1 dyne til vogn/vugge
- 1 dyne til sprinkelseng
- 1 voksi urban vognpose
- caboo bæresjal
- ergobaby bæresele
- flasker
- 1 bøyle til TrippTrappstol
- diverse leker