Hvor langt er du på vei?

5+3 i dag. Hadde en blødning i det jeg fikk positiv test så har prøvd å ikke ha for høye forhåpninger, men ukene går så tregt :arghh:Tok hcg prøve på fredag og igjen i dag. Legen sa at den jeg tok på fredag var fin men må jo vente på den jeg tok i dag for å se stigning, prøvelse for tålmodigheten dette :smiley-ashamed004

4+5 i dag ifølge termin kalkulatoren til babyverden :) Følger egentlig ikke så veldig mye med, men det er kanskje vanlig med tredjemann? Er i alle fall overraskende rolig nå sammenlignet med de to forrige gangene :hilarious:

5+5 i følge ul i dag, så sniker meg litt inn her også.

Haha! :smiley-angelic001 Så gøy at du har fått time, er jo ikke lenge til :smiley-bounce012 nei, skal ta blodprøve i morgen tidlig, så håper alt ser bra ut og at jeg får timeinnkalling snart.
Åhja, ja det var det ja, du satt inn blasto og jeg 3 dagers, men jeg tester før deg fordi haukeland har test 14 dager etter innsett uansett :dead: Masse lykke til, du får nok satt opp time til UL imorgen du også :happy:

Ja vi tilhører samme sykehus :woot: Ja det håper jeg også - hadde vært morsomt å være på føden samtidig :hilarious: Har du fått time til UL? Jeg skal 22.12 :love017
Har også fått time til UL 22.12 :laughing002 Blodprøven så veldig bra ut, så nå blir TUL neste milepæl :smiley-angelic001 kjenner det føles veldig skummelt ut at alt dette skjer rett før jul, om det mot formodning ikke skulle gå veien..

Har også fått time til UL 22.12 :laughing002 Blodprøven så veldig bra ut, så nå blir TUL neste milepæl :smiley-angelic001 kjenner det føles veldig skummelt ut at alt dette skjer rett før jul, om det mot formodning ikke skulle gå veien..
Herregud så gøy :joyful::Heartred Glad for at blodprøven var bra :smiley-angelic003 Skal du sjekke stigning? Jeg skal ikke, slo meg til ro med å håpe at alt er bra for nå :smiley-angelic001

Back
Topp