Fikk mensen i dag. Jaja, da var det ikke meningenHåper for din del at streken kommer tilbake![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk mensen i dag. Jaja, da var det ikke meningenHåper for din del at streken kommer tilbake![]()
![]()
Tok hcg prøve på fredag og igjen i dag. Legen sa at den jeg tok på fredag var fin men må jo vente på den jeg tok i dag for å se stigning, prøvelse for tålmodigheten dette 

Så gøy! Samme termin da, og så tilhører vi kanskje samme sykehus? (Haukeland) håper vi sees der i august begge to

Ja vi tilhører samme sykehusSå gøy! Samme termin da, og så tilhører vi kanskje samme sykehus? (Haukeland) håper vi sees der i august begge to![]()
Ja det håper jeg også - hadde vært morsomt å være på føden samtidig
Har du fått time til UL? Jeg skal 22.12 
Haha!Ja vi tilhører samme sykehusJa det håper jeg også - hadde vært morsomt å være på føden samtidig
![]()
Så gøy at du har fått time, er jo ikke lenge til
nei, skal ta blodprøve i morgen tidlig, så håper alt ser bra ut og at jeg får timeinnkalling snart.Åhja, ja det var det ja, du satt inn blasto og jeg 3 dagers, men jeg tester før deg fordi haukeland har test 14 dager etter innsett uansettHaha!Så gøy at du har fått time, er jo ikke lenge til
nei, skal ta blodprøve i morgen tidlig, så håper alt ser bra ut og at jeg får timeinnkalling snart.
Masse lykke til, du får nok satt opp time til UL imorgen du også 
Yes, det stemmerÅhja, ja det var det ja, du satt inn blasto og jeg 3 dagers, men jeg tester før deg fordi haukeland har test 14 dager etter innsett uansettMasse lykke til, du får nok satt opp time til UL imorgen du også
![]()
Tusen takk for det! 

Har også fått time til UL 22.12Ja vi tilhører samme sykehusJa det håper jeg også - hadde vært morsomt å være på føden samtidig
![]()
Blodprøven så veldig bra ut, så nå blir TUL neste milepæl
kjenner det føles veldig skummelt ut at alt dette skjer rett før jul, om det mot formodning ikke skulle gå veien..Samme her, julen blir interessant5+5 i dag! Snart uke 6. Blir mer og mer kvalm for hver dag nå. Spent på hvordan jula blir!

Herregud så gøyHar også fått time til UL 22.12Blodprøven så veldig bra ut, så nå blir TUL neste milepæl
kjenner det føles veldig skummelt ut at alt dette skjer rett før jul, om det mot formodning ikke skulle gå veien..

Glad for at blodprøven var bra
Skal du sjekke stigning? Jeg skal ikke, slo meg til ro med å håpe at alt er bra for nå