Så utrolig kjedeligJeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer. Begynte å blø i dag og nesten helt negative tester. Lykke til alle dere![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig kjedeligJeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer. Begynte å blø i dag og nesten helt negative tester. Lykke til alle dere![]()

Håper for din del at streken kommer tilbakeSå utrolig kjedeligRedd det samme blir tilfellet for meg. Ikke hatt positiv graviditetstest etter den ene som viste positivt resultat. Men er fortsatt noen dager til mensen skal komme, så har fortsatt litt håp...
![]()

Men man må jo bare satse på at det går hele veien denne gangen 

Så trist å høre om MA! Håper virkelig det går veien denne gangen! Ja, absolutt mindre energi og mer trøttJeg våger meg inn her, 3+4 i dag. Syns det er noe veldig skummelt med å gå inn i termingrupper, var veldig tungt å melde seg ut etter min forrige MA i uke 9Men man må jo bare satse på at det går hele veien denne gangen
Flere som er helt tappet for energi og bare vil sove?![]()

Blir nr 3 dette om alt går bra.Så gøy med enda flere som venter nr 3!Jeg testet positivt for 2 dager sidenBlir nr 3 dette om alt går bra.
Du hadde ikke testet positivt hvis det ikke hadde festa seg alt, så gratulererTestet positivt i dag
4+0
Håper det fester segHelsiken det er skummelt og spennende!

Så utrolig leit å høre det. Ta godt vare på deg selvBegynte å blø..mistenkte dette ville skje da smertene ikke ga seg. Tror kom til 4+0. Lykke til videre alle sammen![]()
Stor klem