Hvor langt er du på vei?

Jeg fikk gleden av å være gravid i 24 timer. Begynte å blø i dag og nesten helt negative tester. Lykke til alle dere :Heartred
Så utrolig kjedelig :( Redd det samme blir tilfellet for meg. Ikke hatt positiv graviditetstest etter den ene som viste positivt resultat. Men er fortsatt noen dager til mensen skal komme, så har fortsatt litt håp... :Heartpink

Så utrolig kjedelig :( Redd det samme blir tilfellet for meg. Ikke hatt positiv graviditetstest etter den ene som viste positivt resultat. Men er fortsatt noen dager til mensen skal komme, så har fortsatt litt håp... :Heartpink
Håper for din del at streken kommer tilbake :Heartred :Heartred

Jeg våger meg inn her, 3+4 i dag. Syns det er noe veldig skummelt med å gå inn i termingrupper, var veldig tungt å melde seg ut etter min forrige MA i uke 9 :sad010 Men man må jo bare satse på at det går hele veien denne gangen :Heartpink

Flere som er helt tappet for energi og bare vil sove? :laughing002

Jeg våger meg inn her, 3+4 i dag. Syns det er noe veldig skummelt med å gå inn i termingrupper, var veldig tungt å melde seg ut etter min forrige MA i uke 9 :sad010 Men man må jo bare satse på at det går hele veien denne gangen :Heartpink

Flere som er helt tappet for energi og bare vil sove? :laughing002
Så trist å høre om MA! Håper virkelig det går veien denne gangen! Ja, absolutt mindre energi og mer trøtt :laughing002

Back
Topp