Hvor langt er du på vei.

5+4 :love017

Første ultralyden din vil bli så interessant når du ikke aner hvor langt du er på vei :)
Me slutta med prevensjon 26. mai, det er det einaste holdepunktet eg har, så dette blir interessant :hilarious:

Me slutta med prevensjon 26. mai, det er det einaste holdepunktet eg har, så dette blir interessant :hilarious:
Ut ifra dagen du testet 3+ og denne informasjonen så antar jeg at du er et sted i uke 5 som nærmer seg uke 6 slik jeg er, eller kommet deg inn i uke 6 :scratch Med mindre egget slapp sånn... umiddelbart når du tok ut p-staven da haha. Da kan det jo hende du egentlig har termin i februar til og med :hilarious:

Ut ifra dagen du testet 3+ og denne informasjonen så antar jeg at du er et sted i uke 5 som nærmer seg uke 6 slik jeg er, eller kommet deg inn i uke 6 :scratch Med mindre egget slapp sånn... umiddelbart når du tok ut p-staven da haha. Da kan det jo hende du egentlig har termin i februar til og med :hilarious:
Ja, fekk jo aldri mens, så dette blir interessant :hilarious: :hilarious:

Ja, fekk jo aldri mens, så dette blir interessant :hilarious: :hilarious:
For min del fortsatte bare syklusen helt som normalt. Hadde mensen helt rutinemessig og fikk eggløsning akkurat når det ga mening at den burde komme. Byttet p-stav 3 ganger men slapp aldri unna mensen :arghh:

5+5 :love017

Back
Topp