Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
4+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Første ultralyden din vil bli så interessant når du ikke aner hvor langt du er på veiHahaha, har ikkje peiling!![]()

Me slutta med prevensjon 26. mai, det er det einaste holdepunktet eg har, så dette blir interessantFørste ultralyden din vil bli så interessant når du ikke aner hvor langt du er på vei![]()

Ut ifra dagen du testet 3+ og denne informasjonen så antar jeg at du er et sted i uke 5 som nærmer seg uke 6 slik jeg er, eller kommet deg inn i uke 6Me slutta med prevensjon 26. mai, det er det einaste holdepunktet eg har, så dette blir interessant![]()

Ja, fekk jo aldri mens, så dette blir interessantUt ifra dagen du testet 3+ og denne informasjonen så antar jeg at du er et sted i uke 5 som nærmer seg uke 6 slik jeg er, eller kommet deg inn i uke 6Med mindre egget slapp sånn... umiddelbart når du tok ut p-staven da haha. Da kan det jo hende du egentlig har termin i februar til og med
![]()

For min del fortsatte bare syklusen helt som normalt. Hadde mensen helt rutinemessig og fikk eggløsning akkurat når det ga mening at den burde komme. Byttet p-stav 3 ganger men slapp aldri unna mensenJa, fekk jo aldri mens, så dette blir interessant![]()
![]()