Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På unn og finnmarkssykehuset har jeg opplevd at de flyttet meg frem fordi de bruke 40+2. I 2019. Var ivf så var kun pga lengden de fikk endre termin.40+3 er riktig. Er det noen som bruker 40+2 enda i Norge?
Det er i hvert fall flest som nå bruker 283 dager/ 40+3, og det som læres bort på medisinstudiet, men det har jo vært uenighet innad i Norge lengePå unn og finnmarkssykehuset har jeg opplevd at de flyttet meg frem fordi de bruke 40+2. I 2019. Var ivf så var kun pga lengden de fikk endre termin.
Uenigheten blir ikke mindre når man i tillegg har utenlandske leger på klinikkene som har jobbet i andre land førDet er i hvert fall flest som nå bruker 283 dager/ 40+3, og det som læres bort på medisinstudiet, men det har jo vært uenighet innad i Norge lenge
Kunne vi ikke bare gått for 40+0 som resten av verden?Uenigheten blir ikke mindre når man i tillegg har utenlandske leger på klinikkene som har jobbet i andre land før
Nei for i Norge er vi spesielleKunne vi ikke bare gått for 40+0 som resten av verden?