Hvor langt er du på vei?

13 uker idag ❤️ føler meg utrolig lettet av å ha kommet inn i 2. trimester Vi har prøvd i 2,5 år å har 5 spontanaborter så dette er virkelig en liten regnbuebaby ❤️ går på progesteronstøtte Utrogestan, tanken er å seponere snart men føler meg utrolig usikker ovenfor dette. Vi har vår tredje ultralyd om 5 dager. Gleder meg utrolig mye til å se den lille igjen ❤️❤️❤️

Burde vi være like langt siden vi har samme termindato, beregner vi forskjellig eller er det rett og slett slike forskjeller? :smiley-ashamed004 I følge Nørs-appen og Babyverden er i hvert fall jeg 4+1 i dag, med siste mens 4. oktober :Heartred
Virker som appene er litt ulike.. for har to ulike termindatoer 12.07 og 13.07

Ja, jeg fant jo ut at jeg har brukt feil første dag av siste mens :hilarious: Den startet jo 3. oktober, så da er det plutselig 12. juli som er riktig for meg, da :smiley-ashamed004 Og da sier Nørs at jeg er 4+2 :cool:
Jepp :) beholder bare den tellinga som ligger inne en dag fra eller til spiller ingen rolle :) dette justeres på ultralyd uansett ❤️

Hvordan får dere hashtaggene?
Det stemmer det de andre svarer. Gruppenavnet legger seg ved nicket når skjult forum er opprettet og fått navn, samt at man kvalifiseres som medlem

Back
Topp