Ikke tvil om at den var positiv den testen din heller… Må vel bare smøre meg med tålmodighet en uke til og se om en ul gir noen svarHer er min på IKM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tvil om at den var positiv den testen din heller… Må vel bare smøre meg med tålmodighet en uke til og se om en ul gir noen svarHer er min på IKM
4+3 ish. Etter nesten 2 år med fertilitetsproblemer er jeg fremdeles i sjokk
4+4!
Gratulerer! Det synker vel inn om en stund. Kose deg og nyte tilværelsen4+3 ish. Etter nesten 2 år med fertilitetsproblemer er jeg fremdeles i sjokk
Sier du da at du er 6 uker på vei, snart 7. eller sier du at du er 7 uker på vei, snart 8?6+6 idag
Til folk sier jeg at jeg er 7 uker på vei, da ikke alle forstår 6+tall oooog det egentlig har så mye å si for folk til lege så sier jeg at jeg er 6+6 eller det jeg er den dagen jeg snakker med demSier du da at du er 6 uker på vei, snart 7. eller sier du at du er 7 uker på vei, snart 8?
Ok takk! Har vært litt forvirret når det kommer til hva man sierTil folk sier jeg at jeg er 7 uker på vei, da ikke alle forstår 6+tall oooog det egentlig har så mye å si for folk til lege så sier jeg at jeg er 6+6 eller det jeg er den dagen jeg snakker med dem