Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grarulerer!! ❤
Tror det er veldig individuelt! Min var ikke så sterk på IKM, men har sett andre som har hatt like sterk som deg Noen produserer hcg raskt og andre litt saktere. Men du kan også være lengre på vei, det er ikke godt å si.Hei! Noen her inne som har bilde av testen dere tok dagen dere skulle hatt mensen og ikke fikk den? Her syntes jeg teststreken var sterkere enn kontrollstreken Kun tatt denne ene testen…
Her er min på IKMHei! Noen her inne som har bilde av testen dere tok dagen dere skulle hatt mensen og ikke fikk den? Her syntes jeg teststreken var sterkere enn kontrollstreken Kun tatt denne ene testen…
Har som du nevner lest at hcg stiger ulikt, så det gjenstår jo bare å se… Skal på tidlig ul om en ukeTror det er veldig individuelt! Min var ikke så sterk på IKM, men har sett andre som har hatt like sterk som deg Noen produserer hcg raskt og andre litt saktere. Men du kan også være lengre på vei, det er ikke godt å si.