Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også 4+1 Forrige gang fant jeg det ut 5+3. Er enig! Dette kommer til å ta tiiiid!I dag er jeg 4+1. Sist visste jeg ikke om graviditeten før 5+4, så de neste ukene kommer til å gå i sneglefart
Uff jeg gruer meg til jobb igjen! Forrige graviditet kom flere av kollegaene mine med kommentarer om at jeg måtte være gravid før jeg visste det selv! Håper ikke jeg "ser like gravid ut" nå5+2 i dag. Tiden går sent! Gleder meg til å begynne på jobb igjen å få noe annet å fokusere på ;-)
En kollega av meg spurte meg rett ut, litt på tull. Da var jeg 11 uker, så jeg sa det bare.Uff jeg gruer meg til jobb igjen! Forrige graviditet kom flere av kollegaene mine med kommentarer om at jeg måtte være gravid før jeg visste det selv! Håper ikke jeg "ser like gravid ut" nå
Ja, jeg innrømte det på jobb rundt uke 11 selv Men da hadde det vært en snakkis fra uke 4En kollega av meg spurte meg rett ut, litt på tull. Da var jeg 11 uker, så jeg sa det bare.