Hvor langt er du på vei?

I dag er jeg 4+1. Sist visste jeg ikke om graviditeten før 5+4, så de neste ukene kommer til å gå i sneglefart :p
 
5+2 i dag. Tiden går sent! Gleder meg til å begynne på jobb igjen å få noe annet å fokusere på ;-)
 
5+4. Dette svangerskapet går nok litt fortere, heldigvis. Men det blir uansett godt å runde uke 12 da.
 
Ca 5 +1, tenker jeg. Off håper bare tiden går fort frem til TUL i uke 12. Er så redd for MA, da to venninner har opplevd det :(
 
5+2 i dag. Tiden går sent! Gleder meg til å begynne på jobb igjen å få noe annet å fokusere på ;-)
Uff jeg gruer meg til jobb igjen! Forrige graviditet kom flere av kollegaene mine med kommentarer om at jeg måtte være gravid før jeg visste det selv! Håper ikke jeg "ser like gravid ut" nå :)
 
Uff jeg gruer meg til jobb igjen! Forrige graviditet kom flere av kollegaene mine med kommentarer om at jeg måtte være gravid før jeg visste det selv! Håper ikke jeg "ser like gravid ut" nå :)
En kollega av meg spurte meg rett ut, litt på tull. Da var jeg 11 uker, så jeg sa det bare.
 
5+4, og 5 dager igjen til neste "merkedag" for SA.. Tiden går så altfor sakte!!
 
Back
Topp