Høres ut som alle er i gang med forberedelsene i alle fall.
Og så litt variasjoner på hvor godt i gang en er.
Jeg er 34+2 og alle klærne er vasket, og strl 50 og 56 er lagt i kommoden. Stellematter er klare, barnevognene (ja, flertall *kremt*) er klare, bilstolbasen er satt i bilen og fødebagen er sånn ca påbegynt. Og i dag ble senga skrudd opp, og vi har fått sjekka at den passer perfekt ved siden av vår høydemessig, så da trenger vi ikke tenke på bedside crib.
Mangler å henge opp stellebordet på badet, men det er noe jeg føler ikke haster så veldig. Går fint an å stelle på matte på gulvet første tiden. Dog, om jeg må ha KS så er det greit å ha det litt opp i høyden tenker jeg. Men tenker det er god nok tid å henge det opp i pinsehelga eller deromkring. Har to vognposer, en easygrow lite og en tinkafu i lammeull (innerdyna kan tas ut så kan brukes hele året).
Strikker på hentesettet nå, håper å få det ferdig FØR fødselen men det ser nesten litt mørkt ut så treigt som det går.
Har ikke noe soveplass i stua da, men er på vei et babynest i posten + at vogna sikkert blir brukt endel. Er litt spent på om jeg får en hjemmesnekra vugge av faren min jeg også, slik søsteren min gjorde da hun fikk førstemann. Forventer det ikke, da helsa hans har vært alt annet enn bra. Men hadde vært veldig koselig i alle fall.