Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Håper alt har gått bra med dere begge39+6. Fødte i natt, takk for meg her inne med nedtelling, håper dere andre får skjønnhetene deres snart å
Alt gikk fint. Kom 2 timer fra rie start. Eneste ekle med alt var at livmoren falt ut av meg etter vært på do. Fikk total sjokk når skulle tørke meg etter do og livmorhalsen hang utenfor..Gratulerer så mye! Håper alt har gått bra med dere begge
Det var jammen kort tid, tenk på det! Oj, det hørtes ikke bra ut, håper det er noe de kan fikse så du blir som før igjenAlt gikk fint. Kom 2 timer fra rie start. Eneste ekle med alt var at livmoren falt ut av meg etter vært på do. Fikk total sjokk når skulle tørke meg etter do og livmorhalsen hang utenfor..
Er du førstegangs?Alt gikk fint. Kom 2 timer fra rie start. Eneste ekle med alt var at livmoren falt ut av meg etter vært på do. Fikk total sjokk når skulle tørke meg etter do og livmorhalsen hang utenfor..
Nope er andregangs. Har snakket med jordmor, alt okEr du førstegangs?
Det vil nok trekke seg greit tilbake igjen, så må du være flink med knipeøvelser. Selv om det er jævlig kjedelig... Spør jordmor om det? Hold oss gjerne oppdatert
Da får jeg sikkert samme opplevelse, andregangs her også. Og ikke vært flink på knipingNope er andregangs. Har snakket med jordmor, alt ok