Hvor langt er du på vei idag?

Sniker fra juli (2.juli), husker deg så godt fra IKM-gruppen min som jeg var i rett før jeg ble gravid. Hvordan går det med deg? Begynner å bli lei? :knegg:
Åhh, hei! Jeg hugser deg også :love017 så fint å se at det klaffet for deg også :Heartred begynner vel kanskje bli klar for å bli ferdig og få ut lille du også? :joyful:
Var ganske lei på slutten ja :smiley-ashamed004
Lille kom til verden 0209 i går 41+4 etter en fantastisk fødsel :love017
 
Åhh, hei! Jeg hugser deg også :love017 så fint å se at det klaffet for deg også :Heartred begynner vel kanskje bli klar for å bli ferdig og få ut lille du også? :joyful:
Var ganske lei på slutten ja :smiley-ashamed004
Lille kom til verden 0209 i går 41+4 etter en fantastisk fødsel :love017
Åh fantastisk nyheter! Begynner å bli klar selv ja, men blir fort 3-4 uker til.. :happy090

Gratulerer så utrolig mye, og godt jobbet :love017 Nyt tiden fremover med lille :Heartred
 
Åh fantastisk nyheter! Begynner å bli klar selv ja, men blir fort 3-4 uker til.. :happy090

Gratulerer så utrolig mye, og godt jobbet :love017 Nyt tiden fremover med lille :Heartred
Ja, blir vel fort det :smiley-ashamed004

Tusen takk :Heartred
Masse lykke til med siste innspurt og fødsel :love017
 
Hvordan gikk det på kontroll?
Alt står bra til helsemessig med meg og baby, men siden jeg har gått med store smerter så lenge (og dermed og søvnvansker), har baby i seteleie og han ble estimert til 4kg nå, så skal jeg takk og lov settes i gang i morgen tidlig med tabletter. Var null moden selv, så håper de har god virkning og at det går greit og radig for seg :Heartpink
 
Alt står bra til helsemessig med meg og baby, men siden jeg har gått med store smerter så lenge (og dermed og søvnvansker), har baby i seteleie og han ble estimert til 4kg nå, så skal jeg takk og lov settes i gang i morgen tidlig med tabletter. Var null moden selv, så håper de har god virkning og at det går greit og radig for seg :Heartpink
Åh, men så godt :Heartred Da ser du enden snart! Håper du får en kort igangsetting :Heartred Lykke til!
 
Back
Topp