Hvor langt er du på vei idag?

4+3
 
Jeg har bestemt å følge den appen som sier kortest, så i følge den er jeg 5+1 i dag :)
Jeg er litt nysgjerrig på hva du legger inn som får appene til å si forskjellig? Kan skjønne at de kan gi ulik termin, ettersom noen apper regner et svangerskap som 40+0, noen som 40+2 og noen som 40+3, men hvor langt du har kommet burde de være enig om.

Hvis du vet eggløsning bør det jo være ganske enkelt. Den er 2+0. Vet man eggløsning har ikke første dag i siste mens noe som helst å si. Om man bruker første dag i siste mens og sykluslengde som avviker fra 28, kan det kanskje gi ulike resultater?
 
Jeg er litt nysgjerrig på hva du legger inn som får appene til å si forskjellig? Kan skjønne at de kan gi ulik termin, ettersom noen apper regner et svangerskap som 40+0, noen som 40+2 og noen som 40+3, men hvor langt du har kommet burde de være enig om.

Hvis du vet eggløsning bør det jo være ganske enkelt. Den er 2+0. Vet man eggløsning har ikke første dag i siste mens noe som helst å si. Om man bruker første dag i siste mens og sykluslengde som avviker fra 28, kan det kanskje gi ulike resultater?

Jeg aner ikke når el er, den ene appen regner gjennomsnittssyklus, den andre regner ca syklus, når jeg har lagt inn disse blir variablene store :) men jeg forholder meg til den som sier jeg er kortest på vei, så får jeg heller bli positivt overraska eventuelt :)
 
6+0 :Heartred over første milepæl!
 
6+0

Skulle til å si halvveis til 12+0, men det blir jo kanskje feil på flere måter. Man blir jo ikke gravid ved 0+0. Jeg ble vel strengt tatt gravid først på dag 19, 2+5, da jeg fikk satt inn en 5-dagers blastocyst fra fryseren. På en annen side var det siste måneden før innsett jeg var var mest nervøs. Nå går tida fort igjen:)
 
Back
Topp