Hvor langt er du på vei idag?

4+4
 
Lir helt skrullete av de ulike appene, jeg er mellom 4+6 og 5+2. Er ikke mange dagene i avvik, men jeg gleder meg til å få en mer konkret dato å gå etter :p
 
5+0 :)
 
5+4:love7 Første graviditet, er superspent på hva de neste ukene vil bringe! For ikke å snakke om de neste månedene og årene!! :happy093
 
3 + 5 Idag hvis testene er til å stole på ☺️❤️
Forventet ikm er på fredag/lørdag. Blir isåfall baby nr 2. Har en datter fra før som blir 3 år et par mnd etter baby nr 2 kommer.
 
3 + 5 Idag hvis testene er til å stole på ☺️❤️
Forventet ikm er på fredag/lørdag. Blir isåfall baby nr 2. Har en datter fra før som blir 3 år et par mnd etter baby nr 2 kommer.


Så likt med her!

Jeg er 3+5 eller 3+6 i dag. Termin 17.mai blir vel det Moro. Min datter ble 3 år nå i august. Så nr.2 her også.
 
Så likt med her!

Jeg er 3+5 eller 3+6 i dag. Termin 17.mai blir vel det Moro. Min datter ble 3 år nå i august. Så nr.2 her også.
Så koselig <3 så et år mellom din datter og min da og så blir det samme tid med vår nr 2. rundt 18 mai ish. Emma ble født på mens termin men hadde en annen oul termin. 3 dager i mellom den terminen og den dagen hun ble født. så det var litt vitti. :)
 
5+4:love7 Første graviditet, er superspent på hva de neste ukene vil bringe! For ikke å snakke om de neste månedene og årene!! :happy093
du har mye å glede deg til <3 venter nå baby nr 2 i Mai. Hadde et ganske så problemfritt svangerskap med nr 1 og håper på det med nr 2 også. vil være ca 2 år og 9 mnd mellom nr 1 og 2 <3
 
Jeg har bestemt å følge den appen som sier kortest, så i følge den er jeg 5+1 i dag :)
 
Back
Topp