Discotjukken
Elsker forumet
6+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du blir sikkert flyttet litt tilbake ved oul. Jeg har tempet og vet når el var, så min menstermin blir seks dager feil ift eggløsning.Har visst blitt flyttet fram fra 5+5 til 6+3 da legen ville følge menstermin [emoji14] jeg hadde regna fra ca eggløsning men testa aldri med el test så vet jo ikke helt sikkert, bare tok utifra appen jeg har men den kunne vært feil pga 6 dager sen mens sist syklus [emoji14] så da blir termin 1. Sept i stede for 6. Sept![]()
Men du blir sikkert flyttet litt tilbake ved oul. Jeg har tempet og vet når el var, så min menstermin blir seks dager feil ift eggløsning.
Legen følger menstermin, og jeg sørger bare for å booke tid som passer ift el-termin (ift blodprøver som skal tas på riktig tidspunkt). Regner vi blir mer enige om terminen etter ul [emoji6]
[emoji23][emoji23][emoji23] tenker også det der. Hveeeeer dag. Flere ganger om dagen. Samboeren bare ler av meg [emoji85][emoji87][emoji16]4+5 kan det gå litt fortere pliiis
[emoji23][emoji23][emoji23] tenker også det der. Hveeeeer dag. Flere ganger om dagen. Samboeren bare ler av meg [emoji85][emoji87][emoji16]
Kanskje vi skal starte ny tråd? «vi som stresser og kjeder oss fram til uke 12» [emoji23][emoji23][emoji23]Hahah stresser og kjeder meg frem til uke 12 tror jeg
Kanskje vi skal starte ny tråd? «vi som stresser og kjeder oss fram til uke 12» [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha! Samma her! Føler jeg spammer ned alt som er [emoji23][emoji23] her om dagen satt jeg på jobb og gjorde ikke annet enn å veksle mellom å drømme om å legge meg i senga og å oppdatere forumet! Trøtt, uggen, rastløs og utålmodig - alt på en gang. Klarer ikke å fokusere på noe annet [emoji43][emoji3] også har jeg begynt å flire noe voldsomt av ALT! Er jo helt håpløs om dagen[emoji26]Ja syns jeg! Syns ikke folk snakker nok inn på her, føler meg som en plage. Hahhaha