Hvor langt er du på vei idag?

Har visst blitt flyttet fram fra 5+5 til 6+3 da legen ville følge menstermin [emoji14] jeg hadde regna fra ca eggløsning men testa aldri med el test så vet jo ikke helt sikkert, bare tok utifra appen jeg har men den kunne vært feil pga 6 dager sen mens sist syklus [emoji14] så da blir termin 1. Sept i stede for 6. Sept :p
Men du blir sikkert flyttet litt tilbake ved oul. Jeg har tempet og vet når el var, så min menstermin blir seks dager feil ift eggløsning.
Legen følger menstermin, og jeg sørger bare for å booke tid som passer ift el-termin (ift blodprøver som skal tas på riktig tidspunkt). Regner vi blir mer enige om terminen etter ul [emoji6]

Men du blir sikkert flyttet litt tilbake ved oul. Jeg har tempet og vet når el var, så min menstermin blir seks dager feil ift eggløsning.
Legen følger menstermin, og jeg sørger bare for å booke tid som passer ift el-termin (ift blodprøver som skal tas på riktig tidspunkt). Regner vi blir mer enige om terminen etter ul [emoji6]

Ja, jeg tror selv jeg er 5+6 uker :p men gjør meg ingenting at de flytta meg litt lengre ut i sv.skap ettersom jeg hadde en blødning igår og de ville ikke gi meg ul før uke 10 så jeg følger bare menstermin enn så lenge siden jeg ikke vet helt sikkert om jeg hadde eggløsning den 11. Des da den appen jeg brukte må ha tulla litt etter jeg var 1 uke sein sist syklus :p
Håper tiden fram til uke 10 går fort så jeg får den ultralyden :p har ikke privat ul her jeg bor så kan ikke betale meg til en ul, så blir nokk å klage på litt magevondt i uke 10 for å være helt sikker på at det er en baby der inne, er så redd for at jeg har en MA nå pga mengden blod som kom ut :( mormunnen var visst lukket men gynekolog sa at blødningen kunne ha kommet fra livmor da hun ikke så noen rifter der inne, og at mormunnen kunne ha lukket seg igjen :s

Ja syns jeg! Syns ikke folk snakker nok inn på her, føler meg som en plage. Hahhaha
Haha! Samma her! Føler jeg spammer ned alt som er [emoji23][emoji23] her om dagen satt jeg på jobb og gjorde ikke annet enn å veksle mellom å drømme om å legge meg i senga og å oppdatere forumet! Trøtt, uggen, rastløs og utålmodig - alt på en gang. Klarer ikke å fokusere på noe annet [emoji43][emoji3] også har jeg begynt å flire noe voldsomt av ALT! Er jo helt håpløs om dagen[emoji26]

Back
Topp