Hvor langt er du på vei idag?

Stemmer jo bra utfra magen, den er jo stor [emoji14] Men ja, er jo riktig hva du sier, tror bare at jeg må innstille meg på overtid med den terminen ;) Hadde også morkaka framme :happy:
Jeg er såå innstilt på å få før [emoji23]
Du også?

Jeg kommer sikkert til å gå over, er mentalt innstilt nå ;) Jepp, den lå godt plassert fremme, baby sparket masse i den :D
Mi jm sa at etter uke 20 har det ikke såå mye å si mer.. Men den vil da enda være en slags støtdemper??
Babyen min koste seg med føttene mot blæra. -.- Så, det var ikke så rart om jeg plutselig måtte tisse ofte..!

Hm, morkaken min må enten være liten, eller dekke rart til, fordi jeg kjenner sparkene veldig godt på sidene (noe som jm mente var normalt nok, morkaken min dekket ikke sidene), men også under trusekanten. Helt nederst. Så.. Den kan ikke dekke helt ned dit..? Hvor stor ER egentlig morkaken nå? ><

Mi jm sa at etter uke 20 har det ikke såå mye å si mer.. Men den vil da enda være en slags støtdemper??
Babyen min koste seg med føttene mot blæra. -.- Så, det var ikke så rart om jeg plutselig måtte tisse ofte..!

Hm, morkaken min må enten være liten, eller dekke rart til, fordi jeg kjenner sparkene veldig godt på sidene (noe som jm mente var normalt nok, morkaken min dekket ikke sidene), men også under trusekanten. Helt nederst. Så.. Den kan ikke dekke helt ned dit..? Hvor stor ER egentlig morkaken nå? ><
Er nok bare jeg som ikke kjenner så godt, for hun var veldig aktiv, byttet stilling konstant :p Kjenner mer og mer, men ikke på samme måte som deg enda, skvetter ikke av sparkene for å si det sånn ;)

Er nok bare jeg som ikke kjenner så godt, for hun var veldig aktiv, byttet stilling konstant [emoji14] Kjenner mer og mer, men ikke på samme måte som deg enda, skvetter ikke av sparkene for å si det sånn ;)
Kan vel ha noe med hvordan morkaken ligger uansett. Jeg har jo fri tilgang til livmoren på sidene i alle fall..

19+4.. Evt +5, siden det er over midnatt!

Haha, jeg føler jeg har truffet den allerede. Er HELT sikker på å ikke gå til termin [emoji23]
Med fødsler hhv 5 og 3 uker før termin tror jeg ikke at jeg heller går til termin, men det blir lenge å vente hvis jeg begynner å forvente baby fra uke 35 :p

16+1[emoji4]

Med fødsler hhv 5 og 3 uker før termin tror jeg ikke at jeg heller går til termin, men det blir lenge å vente hvis jeg begynner å forvente baby fra uke 35 :p
Fødte 35 sist, og forventer 37 denne gang [emoji28][emoji28]

18+0

16+2[emoji4]

Back
Topp