Hvor langt er du på vei idag?

17+5

16+0, eeendelig ny uke[emoji4] Så seint tiden går!![emoji6]

Syns tiden har gått fort etter jeg bikka 12 uker :) Når har du oul? Vi skal 30. Er da 19+0 iflg ul hos fastlegen.
Jeg er sykmeldt, så syns det går såååå seint[emoji6] Skal på oul 24.mars, er da 18+0[emoji4]

Nå er det vel flere som krysser halvveis-grensa når som helst :D
Haha, jeg føler jeg har truffet den allerede. Er HELT sikker på å ikke gå til termin [emoji23]
Trodde i morges at jeg var 18+4, ble flyttet til 19+1 på OUL i dag [emoji813]red
Heeeerlig!
Både og, er sikker på eggløsning og når det skjedde, så mener at den orginale terminen stemmer best ;)
Tja, betyr bare at babyen vokser godt da. Pluss, kan være baby festet seg tidligere enn snittet, også. Bare positivt. De vil prøve redde baby tidligere dersom det skulle skje noe, og du vil ikke komme til å gå skummelt langt overtid. :)
Verre å bli satt tilbake når man vet EL, spesielt når man kommer på overtid. En dag eller to spiller neppe mye rolle, men om 14 dager overtid EGENTLIG er 21 dager på overtid, er det litt uheldig..

Haha, jeg føler jeg har truffet den allerede. Er HELT sikker på å ikke gå til termin [emoji23]

Heeeerlig!

Tja, betyr bare at babyen vokser godt da. Pluss, kan være baby festet seg tidligere enn snittet, også. Bare positivt. De vil prøve redde baby tidligere dersom det skulle skje noe, og du vil ikke komme til å gå skummelt langt overtid. :)
Verre å bli satt tilbake når man vet EL, spesielt når man kommer på overtid. En dag eller to spiller neppe mye rolle, men om 14 dager overtid EGENTLIG er 21 dager på overtid, er det litt uheldig..
Stemmer jo bra utfra magen, den er jo stor :p Men ja, er jo riktig hva du sier, tror bare at jeg må innstille meg på overtid med den terminen ;) Hadde også morkaka framme :happy:

Back
Topp