Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi skal si det til foreldre etter ulDa har jo du sikkert nok å henge fingrene i ja Er jo ikke så lenge til du kan begynde å si det til de nærmeste heller
Åå, jeg må bestille time til ul Da har jeg hvertfall noe å se frem til som er litt nærme i tidNei, vi skal si det til foreldre etter ul
Desember 2014
Taster på appen
Ring i morgenÅå, jeg må bestille time til ul Da har jeg hvertfall noe å se frem til som er litt nærme i tid
Jeg tror jeg må det IIiih, dette er så gøy!Ring i morgen
Desember 2014
Taster på appen
Snart 6+2 og d var der eg mista første gang.. Så syns denne uken gå fort altså!
babyjente 27 Juli ♡
Jeg tenker også sånn, aner ikke når el var, så går etter menstermin, men det har jo ingenting å si, er snakk om så få dager og terminen blir ikke stadfesta før oul uansett.. De dagene utgjør jo ingen forskjell enn så lengeJeg er faktisk i tvil hvorvidt jeg bør gå etter mens eller eggløsning. Det er riktignok bare snakk om 3 dager og legen vil uansett gå etter mens.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg går etter antatt el. Hadde jeg gått etter mens hadde jeg aldri i verden fått den positive testen 9dpo som jeg gjorde etter mine beregninger. Vet legen vil følge mens med termin. Men er ganske så sikker at ul vil gi ca samme termin som mine beregningerJeg er faktisk i tvil hvorvidt jeg bør gå etter mens eller eggløsning. Det er riktignok bare snakk om 3 dager og legen vil uansett gå etter mens.
Jeg går etter el, er nesten en uke i forskjell om jeg regner etter mens og syklus på 28 dagerJeg er faktisk i tvil hvorvidt jeg bør gå etter mens eller eggløsning. Det er riktignok bare snakk om 3 dager og legen vil uansett gå etter mens.