Hvor langt er du på vei idag?

Høh det var jo litt spesielt :p Skjønner godt at legen tror du er lengre på vei :p
Jaja. h*n kommer når h*n kommer :)
 
3+2 :) Hørest veldig kort ut og det er vel ulempen med å finne det ut så tidlig :) Uendelig lenge til desember :p
 
3+2 :) Hørest veldig kort ut og det er vel ulempen med å finne det ut så tidlig :) Uendelig lenge til desember :p
I know. Testa positivt 3+1. Er bare 7 dager siden, men føles ut som en evighet siden. Dagene går virkelig sakte disse første ukene.




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
4+6 her. Uendelig lenge til desember.... Denne tiden her går sååå sakte.

*Gleder meg til uke 12*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter; ) jeg tror vi er heldige som er gravid på våren♡ tiden kommer forhåpentøigvis til å gå fortere enn vi frykter de første 12 ukene. Nå er dwt jo bare 2 uker til påske, så er det jo mai rett etter det!!:) jeg er 12 uker 19 mai;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
4+2 idag :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Hei jenter; ) jeg tror vi er heldige som er gravid på våren♡ tiden kommer forhåpentøigvis til å gå fortere enn vi frykter de første 12 ukene. Nå er dwt jo bare 2 uker til påske, så er det jo mai rett etter det!!:) jeg er 12 uker 19 mai;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja det er sant. Våren er jo den tiden som går fortest så helt greit å tilbringe 1 trimestet der :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
5+1 :) i følge bv, ul om 10 dager for å stadfeste hvor langt jeg egentlig er :)
 
Mhm... Jeg er 12 midt i eksamener, så tiden mellom 8 og 14 uker kommer til å fly forbi her tror jeg...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Virker som vi alle er ca like langt på vei :) noen fler som har mensensmerter og vondt rygg ?


Desemberbarn 2014 krysser fingre
 
Hei jenter; ) jeg tror vi er heldige som er gravid på våren♡ tiden kommer forhåpentøigvis til å gå fortere enn vi frykter de første 12 ukene. Nå er dwt jo bare 2 uker til påske, så er det jo mai rett etter det!!:) jeg er 12 uker 19 mai;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er enig, synes at desember ikke virker langt unna, det er jo straks sommer og sommerferien flyr jo alltid! Så er det bare den koselige høsten, den er også alltid kort, og vips så er desember her.

Nå har jeg prøvd litt forskjellig. Eldste er født i august, og det var verdens lengste vinter og vår.! Det er jo også de to lengste årstidene synes nå jeg. Andremann er født i mars, og det og var grusomt, gikk bare å venta på jul, og når julen endelig kom så var det fortsatt 3 mnd'er til termin. Neida, desember virker helt perfekt <3 Også det at en slipper å tenke at babyen kommer neste år, for det er jo alltid fryktelig lenge til :p
 
Jeg fikk første på sommeren og syntes det var helt perfekt :)

Tickeren min sier 4+5 i dag som er beregnet etter når EL var, mens menstermin er 5+1.
Og jeg tror vel egentlig at denne kanskje kommer på menstermin.
 
4+3 <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
30 dager :) Duda?


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Vet ikke egentlig men har gått utifra 28 dager. Har hatt alt fra 21-31 dager de siste 6mndr.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Vet ikke egentlig men har gått utifra 28 dager. Har hatt alt fra 21-31 dager de siste 6mndr.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Stemmer nok det, du hadde jo så fine og sterke tester :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
5 uker i dag ifg bv :)
 
Back
Topp