Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know. Testa positivt 3+1. Er bare 7 dager siden, men føles ut som en evighet siden. Dagene går virkelig sakte disse første ukene.3+2 Hørest veldig kort ut og det er vel ulempen med å finne det ut så tidlig Uendelig lenge til desember
Ja det er sant. Våren er jo den tiden som går fortest så helt greit å tilbringe 1 trimestet derHei jenter; ) jeg tror vi er heldige som er gravid på våren♡ tiden kommer forhåpentøigvis til å gå fortere enn vi frykter de første 12 ukene. Nå er dwt jo bare 2 uker til påske, så er det jo mai rett etter det!! jeg er 12 uker 19 mai
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er enig, synes at desember ikke virker langt unna, det er jo straks sommer og sommerferien flyr jo alltid! Så er det bare den koselige høsten, den er også alltid kort, og vips så er desember her.Hei jenter; ) jeg tror vi er heldige som er gravid på våren♡ tiden kommer forhåpentøigvis til å gå fortere enn vi frykter de første 12 ukene. Nå er dwt jo bare 2 uker til påske, så er det jo mai rett etter det!! jeg er 12 uker 19 mai
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvor lang syklus har du?4+3 <3
Desember 2014
Taster på appen
30 dager Duda?Hvor lang syklus har du?
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Vet ikke egentlig men har gått utifra 28 dager. Har hatt alt fra 21-31 dager de siste 6mndr.30 dager Duda?
Desember 2014
Taster på appen
Stemmer nok det, du hadde jo så fine og sterke testerVet ikke egentlig men har gått utifra 28 dager. Har hatt alt fra 21-31 dager de siste 6mndr.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen