4+0 ( i flg en annen app) så velger å tro den frem til UL 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer bra det med eggløsning 10.09. Jeg hadde EL 12.09, og ligger to dager bak4+0 ( i flg en annen app) så velger å tro den frem til UL![]()
Vet ærlig talt ikke hvor nøyaktig de testene med ukesindikator er. Men kan forstå bekymringen dinEn app sier 4+3 og en annen 4+4Har tatt digital test i dag (ettermiddag) og den viser 1-2 uker. Syntes jeg har sett brun utflod i dag så kjenner bekymringene sniker seg på.. Skulle kanskje vært mer enn 1-2 uker om jeg er 4+4
![]()
Er du sikker på når du hadde EL? Noen ganger kan man være kortere på vei enn man trorEn app sier 4+3 og en annen 4+4Har tatt digital test i dag (ettermiddag) og den viser 1-2 uker. Syntes jeg har sett brun utflod i dag så kjenner bekymringene sniker seg på.. Skulle kanskje vært mer enn 1-2 uker om jeg er 4+4
![]()
Finnes ikke sikker på når jeg hadde eggløsningEr du sikker på når du hadde EL? Noen ganger kan man være kortere på vei enn man tror
4+0Jeg elsker å telle opp og ned til ting så lager en tråd for det
Jeg er 3+4 i dag