Hvor langt er du på vei i dag?

4+0 ( i flg en annen app) så velger å tro den frem til UL :hilarious:
 
3+5
 
En app sier 4+3 og en annen 4+4:rolleyes: Har tatt digital test i dag (ettermiddag) og den viser 1-2 uker. Syntes jeg har sett brun utflod i dag så kjenner bekymringene sniker seg på.. Skulle kanskje vært mer enn 1-2 uker om jeg er 4+4:(
Vet ærlig talt ikke hvor nøyaktig de testene med ukesindikator er. Men kan forstå bekymringen din :Heartred håper testen øker
 
En app sier 4+3 og en annen 4+4:rolleyes: Har tatt digital test i dag (ettermiddag) og den viser 1-2 uker. Syntes jeg har sett brun utflod i dag så kjenner bekymringene sniker seg på.. Skulle kanskje vært mer enn 1-2 uker om jeg er 4+4:(
Er du sikker på når du hadde EL? Noen ganger kan man være kortere på vei enn man tror
 
Er du sikker på når du hadde EL? Noen ganger kan man være kortere på vei enn man tror
Finnes ikke sikker på når jeg hadde eggløsning:oops: Det var i tillegg litt kluss med forrige menstrasjon (blødde mye dag 1, ingenting dag 2, litt dag 3) så alt føles veldig veldig usikkert. Har legetime i morgen så det blir spennende, kanskje jeg kan få noe mer svar der:love2
 
3+6
 
4+1
 
Back
Topp