Tok en digital som sa 1-2 uker for to dager siden. Appen sa da (5+0)Har du tatt en digital test med ukesindikator? Det kan gi en liten pekepinn i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en digital som sa 1-2 uker for to dager siden. Appen sa da (5+0)Har du tatt en digital test med ukesindikator? Det kan gi en liten pekepinn i alle fall
Skjønner, da er du nok egentlig litt kortere på vei. Appene er ofte dårlige når man ikke har en regelmessig 28-dagers syklus. Jeg er 99% sikker på når jeg hadde EL, så jeg har regnet termin basert på det. Men de fikser jo termin på UL så det blir jo riktig etter hvert uansettTok en digital som sa 1-2 uker for to dager siden. Appen sa da (5+0)
Tusen takk, godt å få litt hjelp når det er første gangSkjønner, da er du nok egentlig litt kortere på vei. Appene er ofte dårlige når man ikke har en regelmessig 28-dagers syklus. Jeg er 99% sikker på når jeg hadde EL, så jeg har regnet termin basert på det. Men de fikser jo termin på UL så det blir jo riktig etter hvert uansett
Du er nok 4-5 uker ja. Jeg fikk 2-3 på lørdag, da var jeg 4+2.2-3 uker på digital idag, så det betyr vel minst 4 uker?
Hadde EL den 10/9, men appen sier jeg er 5+6 nå.
Det stemmer vel ikke