Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg!4+1 Synes forresten telling av hvilken svangerskapsuke man er i er skikkelig forvirrende og misvisende. På sykehuset bryr de seg kun om hvor mange fullgåtte uker man er. Og mini som ble født 23+6 omtales som født i uke 23, ikke 24. Alle milepæler for overlevelse, uke 23, uke 28, uke 32 og uke 37 er fullgåtte uker. Så hvorfor appene synes det er stilig å ligge en uke foran alle andre sin telling, virker bare forvirrende og som falsk trygghet for min del. Da blir jo et normalt svangerskap 41 uker, og ikke 40? Flere enn meg som bruker hormonene til å irritere seg?
Godt vi er flere!Ja, jeg!
Har ett barn fra før av, 9 år siden han kom til. Jeg teller slik dom helsevesenet teller tror jeg, også ignorerer jeg det andre litt
4+1 i dag. Jeg sier som sykehuset at jeg er i uke 4. Særlig når man snakker med helsepersonell er det lurt at det ikke blir misforståelser.4+1 Synes forresten telling av hvilken svangerskapsuke man er i er skikkelig forvirrende og misvisende. På sykehuset bryr de seg kun om hvor mange fullgåtte uker man er. Og mini som ble født 23+6 omtales som født i uke 23, ikke 24. Alle milepæler for overlevelse, uke 23, uke 28, uke 32 og uke 37 er fullgåtte uker. Så hvorfor appene synes det er stilig å ligge en uke foran alle andre sin telling, virker bare forvirrende og som falsk trygghet for min del. Da blir jo et normalt svangerskap 41 uker, og ikke 40? Flere enn meg som bruker hormonene til å irritere seg?