Hvor langt er du på vei i dag?

5+ 4 :) finnes det eget forum for oss som har termin januar/februar 2024?
Ikke enda. Når undergruppen Februar 2024 når 5000 innlegg får de et eget lukket forum. Det gjelder forøvrig Januar 2024 også :)

4+1

5+0! Liten milepæl i at dette var dagen jeg fant ut at jeg var gravid med vesla :)

Etter første dag i siste mens er det 4+3, men hadde sen eggløsning, så kan være 4+1 og, så lander på at det er 4+2:cat:

Etter første dag i siste mens er det 4+3, men hadde sen eggløsning, så kan være 4+1 og, så lander på at det er 4+2:cat:
Etter siste mens skulle jeg hatt januartermin, men jeg er rimelig sikker på eggløsningsdsgen, så jeg teller etter den. Så kommer det sikkert nye datoer for hver ultralyd :p
Litt slitsomt når man har flere å forholde seg til!

Etter siste mens skulle jeg hatt januartermin, men jeg er rimelig sikker på eggløsningsdsgen, så jeg teller etter den. Så kommer det sikkert nye datoer for hver ultralyd :p
Litt slitsomt når man har flere å forholde seg til!
Mhm! Hovedproblemet mitt er at jeg tok en eggløsningstest en sen kveld, som definitivt var positiv, tok en ny eggløsningstest om ettermiddagen dagen etterpå, som var enda sterkere positiv. Vet at syklusen min ofte liker å styre på kveld/natt, så litt usikker på om eggløsning var kvelden med enda mer positiv test, eller dagen etter:oops:

Back
Topp