Miri462 Blir kjent med forumet 5 Okt 2020 #1.181 Link skrev: Oj, så spennende! Håper noe skjer da jeg har ikke kontroll før onsdag.. så håper egentlig det skjer noe før da, men virker ikke sånn.. Klikk for å utvide … Ja, krysser fingrene for oss begge . Du får ha lykke til
Link skrev: Oj, så spennende! Håper noe skjer da jeg har ikke kontroll før onsdag.. så håper egentlig det skjer noe før da, men virker ikke sånn.. Klikk for å utvide … Ja, krysser fingrene for oss begge . Du får ha lykke til
Link Forelsket i forumet Oktoberlykke2020❤ 5 Okt 2020 #1.182 Miri462 skrev: Ja, krysser fingrene for oss begge . Du får ha lykke til Klikk for å utvide … Takk for det håpe i det lengste.. hehe
Miri462 skrev: Ja, krysser fingrene for oss begge . Du får ha lykke til Klikk for å utvide … Takk for det håpe i det lengste.. hehe
Vela❤️ Forumet er livet Marsipanene 2019 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ 5 Okt 2020 #1.183 Nallill skrev: Rakk meg aldri til kontroll vannet gikk ved midnatt natt til 5.oktober, og lillemann ble født 16.51 i dag Klikk for å utvide … Gratulerer så mye
Nallill skrev: Rakk meg aldri til kontroll vannet gikk ved midnatt natt til 5.oktober, og lillemann ble født 16.51 i dag Klikk for å utvide … Gratulerer så mye