3barnsmor90
Forelsket i forumet
40+4 og veldig sliten og lei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! 41+0.. hvordan blir oppfølgningen av deg fremover? Fått time til kontroll onsdag, føles så lenge til... forrige time var tirsdag hos jordmor..41+2.... er så frustrert og lei nå
Jeg er også 41+0 i dag. Hadde siste time hos jordmor på tirsdag 29., og har time til kontroll på sykehuset på mandag 5.Samme her! 41+0.. hvordan blir oppfølgningen av deg fremover? Fått time til kontroll onsdag, føles så lenge til... forrige time var tirsdag hos jordmor..
Like langt vi da åssen er formen da? Mandag ja, deilig at du har time så fort da. Selv om det er bare 2 dager forskjell..Jeg er også 41+0 i dag. Hadde siste time hos jordmor på tirsdag 29., og har time til kontroll på sykehuset på mandag 5.
To dager gjør mye forskjell disse dager Ble veldig glad for å få time så tidlig ja. Jeg antar formen kunne vært verre, men bekkenet og energinivået er ikke på topp for tiden, sammen med søvnløse netter og hodepine blir det noen gretne dager . Enn med deg?Like langt vi da åssen er formen da? Mandag ja, deilig at du har time så fort da. Selv om det er bare 2 dager forskjell..
Hehe, ja det er helt sikkert håpe det begynner av seg selv før noen av oss kommer så langt da omtrent det samme her, selv om jeg syntes bekkenet har blitt litt bedre i det siste egentlig heldigvis..To dager gjør mye forskjell disse dager Ble veldig glad for å få time så tidlig ja. Jeg antar formen kunne vært verre, men bekkenet og energinivået er ikke på topp for tiden, sammen med søvnløse netter og hodepine blir det noen gretne dager . Enn med deg?
Blir samme som deg. Jeg hadde vanlig time hos jordmor forrige mandag og har time hos fødeavdelingen i morgen. Der de skal ta trifselkontroll. Håper de setter i gang fødselen da. Tror ikke kroppen min kommer til å føde av seg selv, da jeg har nesten ingen tegn til fødsel :/.Samme her! 41+0.. hvordan blir oppfølgningen av deg fremover? Fått time til kontroll onsdag, føles så lenge til... forrige time var tirsdag hos jordmor..
Satse på det da går bare å venter å venter, holder jo på å bli sprø! Like skuffa hver morgen når det ikke har skjedd noe. Hadde 2 cm når jeg var på sist kontroll, ble strippet til 2-3, hatt noen murringer. Men det er det, virker ikke til å skje noe her heller...Blir samme som deg. Jeg hadde vanlig time hos jordmor forrige mandag og har time hos fødeavdelingen i morgen. Der de skal ta trifselkontroll. Håper de setter i gang fødselen da. Tror ikke kroppen min kommer til å føde av seg selv, da jeg har nesten ingen tegn til fødsel :/.
Ja, Skikkelig lange dager og føler jeg kommer til å gå gravid i evighet . Regner med det skjer noe snart da siden du har fått mer åpning . Jeg har ikke blitt sjekket eller noe så har ingen anelser om jeg har fått noe åpning. Håper de sjekker det i morgen på kontroll .Satse på det da går bare å venter å venter, holder jo på å bli sprø! Like skuffa hver morgen når det ikke har skjedd noe. Hadde 2 cm når jeg var på sist kontroll, ble strippet til 2-3, hatt noen murringer. Men det er det, virker ikke til å skje noe her heller...
Hehe, ja samme her.. ja, skulle tro at det ville sette noe i gang hvertfall. Men stilnet helt.. ja, det kan du jo forhøre deg om i morgen, hjelper jo litt på ventetiden å høre om det er noe på gang lissomJa, Skikkelig lange dager og føler jeg kommer til å gå gravid i evighet . Regner med det skjer noe snart da siden du har fått mer åpning . Jeg har ikke blitt sjekket eller noe så har ingen anelser om jeg har fått noe åpning. Håper de sjekker det i morgen på kontroll .
Åssen har det gått på kontroll?Jeg er også 41+0 i dag. Hadde siste time hos jordmor på tirsdag 29., og har time til kontroll på sykehuset på mandag 5.
Åssen gikk det på kontrollen?Blir samme som deg. Jeg hadde vanlig time hos jordmor forrige mandag og har time hos fødeavdelingen i morgen. Der de skal ta trifselkontroll. Håper de setter i gang fødselen da. Tror ikke kroppen min kommer til å føde av seg selv, da jeg har nesten ingen tegn til fødsel :/.
Det gikk bra. Hadde 2-3 cm åpning . De strippet meg så har hatt mensensmerter/rier jevnlig siden. Hvis fødselen ikke kommer ordentlig i gang tar de vannet og setter meg i gang på onsdag. Men har en følelse på at jeg kommer til å føde før det siden jeg har så mensensmerter. Hvordan gikk det med deg?Åssen gikk det på kontrollen?
Oj, så spennende! Håper noe skjer da jeg har ikke kontroll før onsdag.. så håper egentlig det skjer noe før da, men virker ikke sånn..Det gikk bra. Hadde 2-3 cm åpning . De strippet meg så har hatt mensensmerter/rier jevnlig siden. Hvis fødselen ikke kommer ordentlig i gang tar de vannet og setter meg i gang på onsdag. Men har en følelse på at jeg kommer til å føde før det siden jeg har så mensensmerter. Hvordan gikk det med deg?
Rakk meg aldri til kontroll vannet gikk ved midnatt natt til 5.oktober, og lillemann ble født 16.51 i dagÅssen har det gått på kontroll?
Oj, gratulerer så masseRakk meg aldri til kontroll vannet gikk ved midnatt natt til 5.oktober, og lillemann ble født 16.51 i dag