Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
23 Så heldig du er 20+0 «bare» jeg23+0
23 Så heldig du er 20+0 «bare» jeg
Her også, tiden står plutselig stille.Takk[emoji173]️ føler d liksom har stoppa opp her[emoji33] siste to ukene har gått så seint[emoji15]
Ikke si sånt a Jeg er tre uker etter degTakk[emoji173]️ føler d liksom har stoppa opp her[emoji33] siste to ukene har gått så seint[emoji15]
Ikke si sånt a Jeg er tre uker etter deg
Her også, tiden står plutselig stille.
Er potte tett og forkjølet jeg også Hadde influensa i jula, trodde ikke jeg skulle bli syk igjen så fort Håper våren kommer tidligTror den føkelsen kommer mye av att jeg har blitt så f.... forkjølet... ukene fram til halveis gikk nesten for fort[emoji23][emoji23][emoji23]
Er potte tett og forkjølet jeg også Hadde influensa i jula, trodde ikke jeg skulle bli syk igjen så fort Håper våren kommer tidlig
Ja det ser ikke ut som det er vår i sikte enda dessverre.. 1. Februar i morgen, og februar er heldigvis kort Men så har vi mars og april som er lange igjen.. Mai går som regel fort. Så er det endelig juniJa vi får håpe på d., men når jeg ser ut på snøen som laver så er d lite som tyder på vår enda[emoji33][emoji33]