35 uker❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vondt her også, men tror det bare er press og spark.. han ligger bak ribbeina og prøver å bende de ut kjennes det ut som..! :-(33 idag
virker som lillegutt prøver å snu seg.. vondt er det iallefall
Vondt her også, men tror det bare er press og spark.. han ligger bak ribbeina og prøver å bende de ut kjennes det ut som..! :-(
Nei, ikke no godt.. merker god at han er der ;-)kjedelig :/
her har jeg konstant vondt i ribbeina øverst der de deler seg.. (mellomgulvet?) så kjenner igjen den følelsen! klarer ikke sitte ordentlig pga det..
Sånn har jeg det også Appene sier en ting (33+4), legen (33+0), gyn (33+3), og jordmor tror jeg har samma som Gyn... Jeg følger appen!37+1!
Det rare er at jordmor regner seg fram til at jeg er 36+6 idag og sykehuset 37+0... Merkelige greier. De to appene sier 37+1, så da følger jeg dem.
Sånn har jeg det også Appene sier en ting (33+4), legen (33+0), gyn (33+3), og jordmor tror jeg har samma som Gyn... Jeg følger appen!
Hahaha, jaEn kan jo bli sprø om en henger seg for mye opp i det.
Sånn har jeg det også Appene sier en ting (33+4), legen (33+0), gyn (33+3), og jordmor tror jeg har samma som Gyn... Jeg følger appen!
Ja, det er nok bare det !Du er vel like langt på vei, termindato som beregnes forskjellig. Ulikt om svangerskapet regnes som 280,282 eller 283 dager.
Måtte bare quote første posten. Det virker så utrolig lenge siden!! Jeg er 33+4 i dag14 uker i dag
Oi ja shit det er jo faktisk en stund sidenMåtte bare quote første posten. Det virker så utrolig lenge siden!! Jeg er 33+4 i dag