Du ligger en uke foran meg, akuratt! Synes du tiden går fort nå? Jeg synes den raser av gårde!!Oi, allerede en uke siden jeg skrev her sist! 34+1 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ligger en uke foran meg, akuratt! Synes du tiden går fort nå? Jeg synes den raser av gårde!!Oi, allerede en uke siden jeg skrev her sist! 34+1 i dag.
Du ligger en uke foran meg, akuratt! Synes du tiden går fort nå? Jeg synes den raser av gårde!!
Hehe, jeg synes tiden bare flyr avgårde! Nå har ikke jeg ordnet noen ting enda, så sikkert derfor tiden går for fort for megJeg vet ikke. Kommer an på om jeg ser framover eller bakover.
Oooooo, ikke lenge igjen nå!!34+1 nærmer seg nå
Hehe, jeg synes tiden bare flyr avgårde! Nå har ikke jeg ordnet noen ting enda, så sikkert derfor tiden går for fort for meg
Vet du, jeg har faktisk aldri klart å bli skikkelig lei nr 1 kom uke 37, og nr 2 kom uke 40... Så rakk heller ikke å gå på overtid og bare venteJeg har bare gjort klar vogna egentlig. Det eneste vi må handle inn er ny madrass til senga og ny bilstol. Kanskje det er derfor det går litt seint for meg, fordi jeg ikke har så mye å ordne. Går mest bare rundt og venter på å ikke ha så vondt mer og slippe å være så sliten. Sist ble jeg ikke skikkelig lei før like før termin.
Vet du, jeg har faktisk aldri klart å bli skikkelig lei nr 1 kom uke 37, og nr 2 kom uke 40... Så rakk heller ikke å gå på overtid og bare vente
Samme følelse som her, det!33 uker i dag! Når jeg ser tilbake har tiden gått så fort men samtidig så sakte!! Dagene blir lange når jeg bare ligger hjemme