Hvor langt er du på vei i dag ? :)

Hehe, jeg synes tiden bare flyr avgårde! Nå har ikke jeg ordnet noen ting enda, så sikkert derfor tiden går for fort for meg ;)

Jeg har bare gjort klar vogna egentlig. Det eneste vi må handle inn er ny madrass til senga og ny bilstol. Kanskje det er derfor det går litt seint for meg, fordi jeg ikke har så mye å ordne. :P Går mest bare rundt og venter på å ikke ha så vondt mer og slippe å være så sliten. :P Sist ble jeg ikke skikkelig lei før like før termin.

Jeg har bare gjort klar vogna egentlig. Det eneste vi må handle inn er ny madrass til senga og ny bilstol. Kanskje det er derfor det går litt seint for meg, fordi jeg ikke har så mye å ordne. :P Går mest bare rundt og venter på å ikke ha så vondt mer og slippe å være så sliten. :P Sist ble jeg ikke skikkelig lei før like før termin.
Vet du, jeg har faktisk aldri klart å bli skikkelig lei ;) nr 1 kom uke 37, og nr 2 kom uke 40... Så rakk heller ikke å gå på overtid og bare vente;)

Vet du, jeg har faktisk aldri klart å bli skikkelig lei ;) nr 1 kom uke 37, og nr 2 kom uke 40... Så rakk heller ikke å gå på overtid og bare vente;)

Heldig du da. ;) Jeg ble satt igang 11 dager over sist, etter tre uker med mas fra svigers nesten daglig! På sms og på besøk. "Kjenner du noe? Hvordan går det? Kjenner du noe NÅ da?? Åå, så fortærende at ikke noe skjer snart!" Hvis de var leie av å vente, hva trodde de ikke jeg var? Nei, jeg kniper igjen for moro skyld, liksom! :P

31+5 i dag, skal handle siste rest av det vi trenger til prinsen i dag <3 :-D

33 uker i dag! Når jeg ser tilbake har tiden gått så fort men samtidig så sakte!! Dagene blir lange når jeg bare ligger hjemme:(

Uke 31 i dag! Nå er det alt fra 7 til 11 (?) uker til han kommer. Innenfor termin. Det gjør det litt mer virkelig :)

34 uker i dag!! Må snart få rumpa i gir og ordne litt til hun kommer ;)

Back
Topp