Hvor langt er du på vei i dag ? :)

Hei jenter!

Jeg forstår at nedtellingstråder er kjempegøy :) Men jeg må få minne om spammingreglene våre.

"
Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser. "

Da er jeg kommet til 24 + 5! Føler at tiden fremover kommer til å gå fort..! Mye som skal gjøres før babisen kommer :-)

25+0 i dag :-)
Står i appen at babyen veier ca.800g nå! Vokser fort altså :o

25+0 i dag :-)
Står i appen at babyen veier ca.800g nå! Vokser fort altså :o
Men tenk på at den skal firedoble vekta si de neste 15 ukene!

Jeg er 21+5 i dag, bakerst i aprilforumet, blir nesten litt utålmodig av det. Men kjekt å ha noen å spørre som har vært gjennom ting ;)

22+2 nå.. synes lillegutt sparker hardt nok allerede så må si jeg gru/gleder meg til han blir større med mindre plass der inne :o

26 uker i dag! Jeg vet ikke om jeg syns tiden går fort eller seint. :P I går kveld var det full fest i magen, noe som er litt morsomt. ;)

Nå har jeg blitt 24 uker på vei. Er fremdeles merkelig følelse når mageboeren sparker, men veldig kjekt :-D hehe

25 uker og 1 dag! God jul alle sammen :-)

Back
Topp