Hvor langt er du på vei i dag ♥️

Isab

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Hei!

Hvor langt er du på vei? Jeg er 4+1 i dag i følge første dag i siste mens :love017

Last edited:
Tror jeg er 4+3 ut fra når jeg fikk positiv test og når jeg tror el var.. Så har lagt meg der foreløpig. Så er usikker på om dette blir 2023 eller 2024 :hilarious:

Tror jeg er 4+3 ut fra når jeg fikk positiv test og når jeg tror el var.. Så har lagt meg der foreløpig. Så er usikker på om dette blir 2023 eller 2024 :hilarious:
Jeg håper helt ærlig at jeg går litt over om terminen min blir 5. Januar, så får begge kidsa hver sin bursdag :hilarious:

Jeg håper helt ærlig at jeg går litt over om terminen min blir 5. Januar, så får begge kidsa hver sin bursdag :hilarious:
Jaaa, det skjønner jeg så godt. Greit å få slippe å dele bursdag. Dette blir spennende da! Kan jo bli nyttårsbarn på flere av oss!:hilarious:

Hei! Siden denne spiren satt på første eggløsning etter SA så har jeg ikke hatt noen vanlig menstruasjon. Men jeg testet etter eggløsning, og føler meg ganske så sikker på når den var, og ifølge den er jeg 3+4 i dag :)

Hei :)
På appen Graviditet+ står det at jeg er 3+3, på Preggers står det at jeg er 3+5 og på Preglife står det at jeg er 3+6….. Regnet frem at jeg er 11 DPO, siste mens var 2 april og eggløsning var 15 april.
Hvordan regner dere ut?:)

Hei :)
På appen Graviditet+ står det at jeg er 3+3, på Preggers står det at jeg er 3+5 og på Preglife står det at jeg er 3+6….. Regnet frem at jeg er 11 DPO, siste mens var 2 april og eggløsning var 15 april.
Hvordan regner dere ut?:)
Jeg regner fra første dag i siste mens, har en lutealfase på ca 12 dager, så det stemmer med den :D

Hei! Jeg hopper inn her, litt lettere sjokkert, men happy!
Fikk positiv test på noe jeg TROR var 11dpo, men denne pp har vi ikke prøvd - vi hadde rett og slett glemt det, til tross for maaaange måneder med prøving. Kanskje vi ga opp begge to, uten å si det høyt?
Anyhow - vi har 5 gutter fra før. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at vi ønsker oss en jente denne gangen :hilarious: Får dårlig samvittighet av å si det, og redd for at noen skal tenke at vi bare får "tusen barn" i håp om en jente - men det er ikke sånn! Vi blir glad for alt, men det hadde vært kult med en jente i flokken!

4+6 i dag :Heartbigred

Fikk positiv test på noe jeg TROR var 11dpo, men denne pp har vi ikke prøvd - vi hadde rett og slett glemt det, til tross for maaaange måneder med prøving. Kanskje vi ga opp begge to, uten å si det høyt?
Anyhow - vi har 5 gutter fra før. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at vi ønsker oss en jente denne gangen :hilarious: Får dårlig samvittighet av å si det, og redd for at noen skal tenke at vi bare får "tusen barn" i håp om en jente - men det er ikke sånn! Vi blir glad for alt, men det hadde vært kult med en jente i flokken!

Jeg mener 3+6 :happy:

Så kjekt at dere fikk en liten spire :love017 Jeg personlig synes man kan ønske seg det kjønnet man vil, man blir jo uansett glad hvilket kjønn det er, men må være lov å ønske seg. Selv har vi 2 gutter og ønsker oss veldig ei lillesøster:Heartpink Vi blir selvfølgelig glad uansett, men igjen, det må være lov å ønske seg:love017

Back
Topp