Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper helt ærlig at jeg går litt over om terminen min blir 5. Januar, så får begge kidsa hver sin bursdagTror jeg er 4+3 ut fra når jeg fikk positiv test og når jeg tror el var.. Så har lagt meg der foreløpig. Så er usikker på om dette blir 2023 eller 2024
Jaaa, det skjønner jeg så godt. Greit å få slippe å dele bursdag. Dette blir spennende da! Kan jo bli nyttårsbarn på flere av oss!Jeg håper helt ærlig at jeg går litt over om terminen min blir 5. Januar, så får begge kidsa hver sin bursdag
Ja! Kjempe spennende! Håper det går litt fort nestenJaaa, det skjønner jeg så godt. Greit å få slippe å dele bursdag. Dette blir spennende da! Kan jo bli nyttårsbarn på flere av oss!
Jaa!Ja! Kjempe spennende! Håper det går litt fort nesten
Håper spiren din sitter til termin denne gangenHei.
I følge termin fra siste mens er jeg 4+2.
Tre friske barn fra før, og nå håpes det at «lille attpåklatt» sitter etter en SA i november 2022
Tusen takkHåper spiren din sitter til termin denne gangen
Jeg regner fra første dag i siste mens, har en lutealfase på ca 12 dager, så det stemmer med denHei
På appen Graviditet+ står det at jeg er 3+3, på Preggers står det at jeg er 3+5 og på Preglife står det at jeg er 3+6….. Regnet frem at jeg er 11 DPO, siste mens var 2 april og eggløsning var 15 april.
Hvordan regner dere ut?
Jeg mener 3+6Hei! Jeg hopper inn her, litt lettere sjokkert, men happy!
Fikk positiv test på noe jeg TROR var 11dpo, men denne pp har vi ikke prøvd - vi hadde rett og slett glemt det, til tross for maaaange måneder med prøving. Kanskje vi ga opp begge to, uten å si det høyt?
Anyhow - vi har 5 gutter fra før. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at vi ønsker oss en jente denne gangen Får dårlig samvittighet av å si det, og redd for at noen skal tenke at vi bare får "tusen barn" i håp om en jente - men det er ikke sånn! Vi blir glad for alt, men det hadde vært kult med en jente i flokken!
4+6 i dag
Så kjekt at dere fikk en liten spire Jeg personlig synes man kan ønske seg det kjønnet man vil, man blir jo uansett glad hvilket kjønn det er, men må være lov å ønske seg. Selv har vi 2 gutter og ønsker oss veldig ei lillesøster Vi blir selvfølgelig glad uansett, men igjen, det må være lov å ønske segHei! Jeg hopper inn her, litt lettere sjokkert, men happy!
Fikk positiv test på noe jeg TROR var 11dpo, men denne pp har vi ikke prøvd - vi hadde rett og slett glemt det, til tross for maaaange måneder med prøving. Kanskje vi ga opp begge to, uten å si det høyt?
Anyhow - vi har 5 gutter fra før. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at vi ønsker oss en jente denne gangen Får dårlig samvittighet av å si det, og redd for at noen skal tenke at vi bare får "tusen barn" i håp om en jente - men det er ikke sånn! Vi blir glad for alt, men det hadde vært kult med en jente i flokken!
4+6 i dag