Hvor langt er du i dag og når er termin? ❤️

Jeg vet ikke helt enda, har ingen mens å gå etter så venter spent på UL. Har satt 27. desember som termin for å ha noe å forholde meg til, det er det jeg lengst kan være på vei - men tror nok heller på termin nyttårshelga. Er litt både her inne og i desembergruppa. :)

Ut fra hva jeg lengst kan være på vei så er jeg 9+6. Ultralyd på onsdag blir spennende. :)
 
5+1 i dag og termin 29.januar :)
 
5+0 31.januar <3. Føder alltid før tiden, så krysser fingrene for at det blir januarbebis uansett og ikke desember :|
Ble litt nysgjerrig på hvordan du kom frem til 31 januar? Jeg er 4+6 og fikk 31 januar i terminkalkulator på babyverden:) Her fødte jeg 15 dager før sist så termin har ikke så mye å si:D
 
Ble litt nysgjerrig på hvordan du kom frem til 31 januar? Jeg er 4+6 og fikk 31 januar i terminkalkulator på babyverden:) Her fødte jeg 15 dager før sist så termin har ikke så mye å si:D

Godt spørsmål! Ser ene appen min sier termin 30.januar, 5+0. Synes alle disse appene regner ulikt. Kommer nok av at noen teller 40+0, de fleste 40+3 og noen 40+2. Med forrige så kunne man selv velge dette, ikke funnet noen tilsvarende app denne gangen. Spent på hva den offisielle terminen blir:) Født 3 uker før, nøyaktig på dagen med begge jeg har, så gjetter på at denne fyren kommer før termin her og. Men håper det blir januar hvertfall :D
 
Jeg vet ikke helt enda, har ingen mens å gå etter så venter spent på UL. Har satt 27. desember som termin for å ha noe å forholde meg til, det er det jeg lengst kan være på vei - men tror nok heller på termin nyttårshelga. Er litt både her inne og i desembergruppa. :)

Ut fra hva jeg lengst kan være på vei så er jeg 9+6. Ultralyd på onsdag blir spennende. :)
Hvor lenge måtte du vente på å få ul, og satt det langt inne hos legen å henvise deg? Lykke til i morgen :happy::Heartred
 
Hvor lenge måtte du vente på å få ul, og satt det langt inne hos legen å henvise deg? Lykke til i morgen :happy::Heartred

Var jordmor som henviste, og gjorde det uten noe tvil. Men, det er også på grunn av at det er risikosvangerskap og jeg skal starte på blodfortynnende mellom uke 10 og 12, og skal ha tett oppfølging fra sykehuset uansett. Tror dog hun hadde henvist kun pga jeg ikke har mens å regne ut termin fra og. Fikk time 3 uker etter henvisning, noe som passet bra da vi reiste bort rundt 17 mai. Og så er det jo lettere å se når en har kommet noen uker på vei.

Takk. :happy: Spent, håper alt ser fint ut.
 
Var jordmor som henviste, og gjorde det uten noe tvil. Men, det er også på grunn av at det er risikosvangerskap og jeg skal starte på blodfortynnende mellom uke 10 og 12, og skal ha tett oppfølging fra sykehuset uansett. Tror dog hun hadde henvist kun pga jeg ikke har mens å regne ut termin fra og. Fikk time 3 uker etter henvisning, noe som passet bra da vi reiste bort rundt 17 mai. Og så er det jo lettere å se når en har kommet noen uker på vei.

Takk. :happy: Spent, håper alt ser fint ut.
Takk for svar :)
 
Litt sent svar!
Men er i dag 9+0 i følge menstermin! Da har jeg termin 5.01.20, men i følge TUL så er termin 29/30.12.19, så blir spennende å se på UL senere! :)
 
Flytta tilbake til 6+0 og termin 27 januar
 
6+1. Appene sier forskjellig, så har termin 23 eller 26 januar en gang. Skal på tidlig ultralyd på onsdag, da får jeg nok et mer nøyaktig svar :smug:
 
Back
Topp